1. اخبار شهرستان
  2. اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام

کد خبر: 3670

اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام

اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام

زیر بار حرف زور نمی‌روم!

 

 

 

 

شهردار زنجان به اظهارات جنجالی کاظم افشارچی در خصوص انتصابات در شهرداری زنجان واکنش نشان داد و گفت: اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام و حکم مدیریتی افرادی که مدنظر دارم در نخستین فرصت ابلاغ می‌کنم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه زیربار حرف زور نخواهم رفت، اظهار کرد: بنده به عنوان شهردار زنجان در جلسه در صحت سلامت حضور دارم و تمامی اظهارات مربوط به دخالت برخی از اعضای شورا در انتصابات را رد و اجازه دخالت در انتصابات را نخواهم داد.

وی با بیان اینکه بعد از این جلسه حکم معاون اداری-مالی و مدیران دیگر همچون رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و سلامت شهرداری را ابلاغ خواهم کرد، افزود: افراد مطابق با شاخص ها مدنظر بررسی شده و استعلام افراد توسط مراجع تایید و حکم مدیریتی آن‌ها ابلاغ می شود.

شهردار زنجان در خصوص لایحه بودجه سال آتی شهرداری زنجان نیز خاطرنشان کرد: لایحه بودجه توسط شهرداری در زمان مقرر قانونی ارائه و توسط شورا طی زمان مقرر بررسی و تصویب شده که از تمامی منتخبان مرد در شورای اسلامی شهر زنجان تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه با تمامی مشکلات اعتباری و بودجه ای در کشور و شهرداری ها تلاش شده لایحه بودجه با افزایش مناسب در بخش درآمدی همراه باشد، تاکید کرد: بودجه شهرداری زنجان با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده و بخش عمرانی بودجه نیز با ۱۰ درصد پیش بینی شده که برای تحقق آن در سال آتی تلاش می شود.

معصومی میزان اعتبارات حوزه عمرانی را ۱۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بودجه سازمان های شهرداری زنجان ۵۶ میلیارد تومان، بودجه خدمات شهری ۱۰۰ میلیارد تومان و بودجه بخش اداری نیز ۳۴ میلیارد تومان پیش بینی شده و مجموع اعتبارات با لحاظ بودجه سازمان ها برای سال اتی ۳۰۶ میلیارد تومان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بغض سیاسی در صحن علنی شورا ترکید!
خبر قبلی
مردم از نبود شفافیت در هزینه‌های شهرداری زنجان گلایه دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست