اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی زنجان مورد نظارت و ارزیابی مستمر قرار دارد

ایجاد نگرشی مبتنی بر فهم صحیح از افکار عمومی در تمامی مدیران استان

اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی زنجان مورد نظارت و ارزیابی مستمر قرار دارد

 

 

 

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه باید نگرشی مبتنی بر فهم صحیح از افکار عمومی در تمامی مدیران استان ایجاد شود، گفت: باید با ایجاد دیدگاه های حمایتی در تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، در جهت رفع موانع فعالیت حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی گام برداشت.

به گزارش “همدلی‌زنجان”به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ادریس سالاری در نشست با جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، ایجاد فضای ذهنی جدید در مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی را ضروری خواند و اظهار کرد: برای رفع موانع در امر اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی، ضروری است همه مدیران پشتیبانی های مالی و ساختاری از روابط عمومی های خود داشته باشند و در این زمینه نیازمند همت و عزم جدی هستیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز در بخش حمایت های مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به اهمیت کارکرد روابط عمومی ها ضعف‌هایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: علیرغم نگاه مثبت مدیریت عالی استان و عزم جدی شورای اطلاع رسانی استان، همچنان برخی مدیران نگاه به‌روزی نسبت به اطلاع رسانی و روابط عمومی ندارند که باید این دیدگاه اصلاح شود.
سالاری در ادامه، بر ضرورت ارائه دوره های آموزشی برای مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسئولین و کارشناسان حوزه روابط عمومی و حتی رسانه های استان تاکید کرد و افزود: خانه روابط عمومی های استان می تواند در این زمینه نقش اساسی داشته باشد.
این مقام مسئول یادآور شد: می توان با نظام آموزشی مدون و پیش بینی بودجه ساختارمند، برگزاری دوره های آموزشی مستمر و به‌روز را در روابط عمومی ها نهادینه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مختلف اجرایی در برگزاری مراسم و برنامه های مهم استان اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته روابط عمومی، می توان با برنامه ریزی صحیح، بجای انجام اقدامات جزیره ای و متراکم، فعالیت ها و برنامه هایی را در قالب یک بسته اجرایی مناسب و با بهره‌گیری از توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی مختلف در استان برای فعالین روابط عمومی و خانواده هایشان برگزار نمود.
سالاری با اشاره به نظارت و ارزیابی مستمر فعالیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان توسط اداره کل روابط عمومی استانداری و تفکیک سازمانهای موفق از ناموفق در حوزه اطلاع رسانی و اهمیت جایگاه خانه روابط عمومی استان زنجان ادامه داد: این نهاد و تشکل صنفی با ایجاد نگاه حرفه ای و ساختار نظام‌مند می تواند ارزیابی فعالیت های سالانه روابط عمومی های استان را با دیدگاه تخصصی انجام دهد.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوحی از سوی استاندار زنجان، از مسئولین روابط عمومی برخی از دستگاه های اجرایی نظیر بهزیستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، حمل و نقل و پایانه ها، سازمان صنعت،معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان که در طول یکسال اخیر همراهی بسیاری با اداره کل روابط عمومی استانداری در عرصه اطلاع رسانی داشته اند تقدیر نمود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مطالبات امام و رهبری را در زنجان پیگیری می‌کنم
خبر قبلی
کلیات طرح تقاطع گلشهر در شورای ترافیک استان مصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست