برآورد ۲ هزار میلیارد تومانی پروژه های سرمایه گذاری شهر زنجان

 

برآورد ۲ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری زنجان

ساخت هتل رستوران گلستان به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته می‌شود

 

 

 

رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان  گفت: طبق بررسی انجام شده ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر زنجان با بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی شناسایی و در پیوست بودجه سرمایه‌گذاری برای سال ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان” سجاد خدایی در بازدید از سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان، اظهار کرد: از مجموع ۳۳ پروژه سرمایه گذاری شناسایی شده مورد بحث در بررسی بودجه سال آینده شهرداری زنجان ۲۲ پروژه مورد پذیرش و در اولویت قرار گرفت و مقرر شد بر چگونگی روند تمامی پروژه ها با تعیین برنامه های زمانبندی نظارت ویژه ای وجود داشته باشد.

وی افزود: این پروژه ها در قالب سبد فرصت های طلایی سرمایه گذاری بصورت یک بولتن تهیه شده و ضمن معرفی آنها به سرمایه گذاران و بخش خصوصی از طریق همایشها، سمینارهای تخصصی و تبلیغات محیطی شهری، استانی و کشوری اطلاع رسانی و اعضای شورای شهر نیز به نوبه خود وظیفه پیگیری پیشرفت هر کدام از پروژه ها را عهده دار خواهند شد.

خدایی ادامه داد: سرمایه گذاری پاشنه آشیل توسعه و تحول هر منطقه و این استان بشمار می رود و هدایت و اجرای صحیح آن نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.
وی از جمله ۲۳ پروژه مهم سرمایه گذاری شهر زنجان را احداث سایت نمایشگاهی خودرو، مجموعه گردشگری، تفریحی بوران، پروژه سبزه میدان، پروژه اشراق، پارک آبی، پروژهای افق و پاستور، هتل رستوران گلستان، گلخانه صنعتی و فیبرنوری شهری، ایستگاه‌های پمپ بنزین تک سکو، شهرک نمایشگاهی پوشاک، مبلمان و صنایع چوبی ذکر کرد و گفت که فراخوان برخی از آن‌ها برای جذب سرمایه گذار در دست انجام است.

وی افزود: شورای شهر برای ۱۰ پروژه سرمایه گذاری دیگر شهر زنجان نیز برنامه دارد که به تدریج و پس از مطالعات لازم اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: شورای شهر و شهرداری بر مشارکت و ورود سرمایه گذاران بومی در اجرای پروژه های یاد شده تاکید داشته و سرمایه گذار خارجی در اولویت بعدی قرار دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بنا داریم پایه گذار گفت‌وگوی بین یاران انقلاب، نظام و رهبری در استان باشیم
خبر قبلی
فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست