بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نباید حیاط خلوتی برای دیگران باشد

بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نباید حیاط خلوتی برای دیگران باشد

 

 

 

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نباید به عنوان یک حیاط خلوت برای دیگران باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) گفت : نهم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است، اما از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۷ یک وقفه‌ای در فعالیت شوراها ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۷ تاکنون پنج دوره از فعالیت شوراها گذشته است، تصریح کرد: شورا در مدت زمان فعالیت خود در پنچ دوره گذشته اقدامات بسیاری انجام داده است و باید بازنگری کنیم که آیا در این مدت جایگاه شورا جدی گرفته شده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه روز ملی شوراها نباید به یک همایش و یک روز محدود شود، تصریح کرد: باید یک بررسی کنیم که آیا مصوبات شوراها با وجود تاکیدات قانون اساسی عملیاتی شده و شورا به وظایف قانونی خود عمل می‌کند.

نصیری همچنین ضمن تبریک روز کارگر به کارگران زحمت‌کش به ویژه کارگران شهرداری بیان کرد: این کارگران نیز بسیار زحمت‌کش هستند و در شهر زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند.

وی در ادامه روز معلم را نیز تبریک گفت و افزود: وضعیت معیشتی معلمان بد است و من با ملاحظه فیش‌های فرهنگیان متوجه می‌شوم که درآمد آنها اکثرا زیر یک میلیون است و این امر در بازنشستگان فرهنگی شدت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سه نفر از اعضای شورا نیز فرهنگی هستند، افزود: البته شهردار زنجان نیز از اساتید دانشگاه هستند که به وی نیز تبریک می‌گوییم.

نصیری به بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و افزود: بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نباید به عنوان یک حیاط خلوت برای دیگران باشد، برخی ارگان‌ها و نهادها هم از دولت بودجه می‌گیرند و هم به سراغ شهرداری زنجان می‌آیند.

وی با بیان اینکه چندین سازمان هم از بودجه دولت استفاده می‌کنند و هم از شهرداری پول می‌گیرند، تصریح کرد: شهرداری باید براساس برنامه کمیسیون فرهنگی پول هزینه کند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان خطاب به شهردار زنجان گفت: نباید اجازه داد سوء استفاده‌ای از بودجه فرهنگی شهرداری زنجان انجام شود.

نصیری در پایان ضمن تقدیر از زحمات محمد مرادی مدیر روابط عمومی قبلی شهرداری زنجان گفت: وی تجربیات بسیار خوبی دارد و امیدواریم شهردار از این ظرفیت وی به نحو احسن استفاده کند

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بودجه فرهنگی شهرداری زنجان زیر ذره‌بین!
خبر قبلی
فرهنگیان باید از سرمایه اعتماد عمومی مراقبت کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست