1. اجتماعی
  2. بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه نگاران تسهیل می‌شود

کد خبر: 3371

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه نگاران تسهیل می‌شود

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه نگاران تسهیل می‌شود

 

 

 

 

نشست هم اندیشی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر عامل بیمه ایران به میزبانی بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در این نشست که علاوه بر معاون مطبوعاتی وزیر، مشاوران و مدیران مطبوعات داخلی نیز او را همراهی می‌کردند، مهمترین دغدغه‌های رسانه‌ها در خصوص مسائل مربوط به بیمه پایه و تکمیلی خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد.

محمدسلطانی فر در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رسانه‌ها، خبرنگاران و همچنین مسائل بیمه‌ای آنها، حل مشکل بیمه بویژه بیمه تکمیلی و بیکاری را از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت: اصلاح روند بیمه‌ای فعلی و تسهیل در امور مرتبط با بیمه اصحاب رسانه در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی افزود: مساله بیمه و مهمتر از آن بیمه تکمیلی، امروز دغدغه مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران است که امیدواریم با هماهنگی و همراهی بیمه ایران این مساله به طور مبنایی، حرفه‌ای و بلندمدت حل شود.

سلطانی فر با اشاره به سیاست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین بیمه اهالی فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد: مشوق‌های بیمه ایران و مزیت‌های رقابتی این بیمه، راهگشای مشکلات فعلی و مبنای حل معضلات مرتبط با بیمه خبرنگاران شود.

بنابراین گزارش، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران نیز در این نشست ضمن استقبال از همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: تلاش حداکثری ما و همکاران مان کمک به اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه است چرا که از سختی‌های فعالیت این قشر و فضای رسانه‌ای کشور مطلع هستیم.

وی با اشاره به اینکه تفاهم دوطرفه باید به نحوی تنظیم شود که پایدار و با حفظ اصول اقتصادی و حرفه ای باشد، افزود: علاوه بر بیمه درمانی و تکمیلی، در بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و بیمه مسئولیت نیز پیشنهادهایی وجود دارد که در صورت تفاهم نهایی برای اصحاب رسانه بسیار مفید خواهد بود.

در پایان این نشست که با حضور تنی چند از معاونان و مشاوران مدیرعامل بیمه ایران و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهای آتی، نشست تخصصی میان کارشناسان معاونت مطبوعاتی و بیمه ایران برگزار و جداول پیشنهادی همکاری تهیه، تنظیم و اجرایی گردد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ۵۰ درصدی پرندگان مهاجر در زنجان
خبر قبلی
آغاز تهیه طرح ویژه مرمت و احیای عمارت تاریخی خدیوی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست