معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیشترین شکایات مردمی از صنف نانوایی ها بوده است.
به گزارش همدلیزنجان؛ اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در بخش کالایی عمده شکایات از نانوایی ها بدلیل کم فروشی، گرانفروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها بوده است.
وی تصریح کرد: در بخش خدمات نیز عمده شکایات از صنف تعمیرگاههای خودرو و تعمیر گاه های موبایل و لوازم خانگی بوده است.
این مقام مسئول در خصوص میزان شکایات واصله در این مدت گفت: یکهزار و ۲۷ مورد شکایت مردمی در این مدت به سازمان واصل شده است که ۹۳۷ مورد از آن در بخش کالایی و ۹۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان یادآور شد: از این تعداد ۵۲۱ مورد به صورت تلفنی ، ۳۷۷ مورد حضوری ، ۸۳ مورد کتبی و ۴۶ مورد از طریق سایت ، سامانه ها و اپلیکیشن ها دریافت شده است.
مسلمی ادامه داد: از شکایات دریافتی ۳۲۲ مورد منجر به تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی شد و ۵۱ مورد جلب رضایت شاکی بود.