ساخت واحدهای تجاری-کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان آغاز می شود

 

ساخت واحدهای تجاری-کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان آغاز می‌شود

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ساخت واحدهای تجاری-کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان به زودی آغاز می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیمانکار این پروژه مشخص شده و طی روزهای آینده شروع به کار خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به روش طرح و ساخت غیر صنعتی (EPC) اجرا خواهد شد اظهار داشت: این روش برای اولین بار در شرکت شهرکهای صنعتی استان اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تکمیل زیر ساخت های این ناحیه صنعتی را جزو اولویت های اصلی بر شمرد و اظهار داشت: پروژه های تامین برق و خط شبکه ۲۰ کیلوولت، عملیات حفاری چاه، احداث منبع هوایی، احداث کانال انحراف آب، عملیات خاکی و زیرسازی این ناحیه صنعتی اجرا گردیده و همچنین طراحی پست برق و شبکه توزیع و روشنایی نیز به تایید شرکت برق رسیده و به زودی پیمانکار اجرای آن از طریق برگزاری مناقصه انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ واحد در این ناحیه صنعتی مستقر خواهند شد، تاکید کرد: این واحدها به دارندگان جواز تاسیس صنایع دستی پس از طی مراحل قانونی پیش فروش خواهد شد.

حمیدنیا مساحت این ناحیه را ۳/۲ هکتار عنوان و تصریح کرد: در این ناحیه، انواع صنایع دستی مستقر می شود و زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر به طور مستقیم فراهم می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی در پایان هدف از ایجاد این ناحیه را جذب مسافران عبوری از زنجان دانست و گفت: در این ناحیه صنعتی امکانات رفاهی از جمله نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی پیش بینی گردیده است.

گفتنی است ناحیه صنعتی ظریفان در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان- تهران واقع گردیده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فروش ۴٢٠٠ بلیت در جشنواره فجر سینما بهمن زنجان
خبر قبلی
قهرمانی زنجان در نخستین دوره مسابقات فلوریال باشگاه‌های کشور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست