1. اخبار ویژه
  2. عذرخواهی به بهانه رنجیدن از انتشار یک خبر

کد خبر: 3509

عذرخواهی به بهانه رنجیدن از انتشار یک خبر

 

عذرخواهی به بهانه رنجیدن از انتشار یک خبر

 

 

 

✍️  اسداله درویش امیری با انتشار یادداشتی از ایجاد شائبه در اذهان عمومی و آزردگی خاطر برخی از مدیران کنار رفته در مدت اخیر بدلیل سوء تعبیر از سخنان وی در نشست خبری اخیر، عذرخواهی کرد.

 

بسمه تعالی
بنام خالق مهربان و قادربخشنده بی همتا

در جریان نشست خبری روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ اینجانب با اصحاب رسانه نوع سوال مطرح شده و نحوه پاسخ بنده موجب برداشت ناصواب برخی و انعکاس آن در جراید استانی به گونه ای بود که ضمن ایجاد شائبه، موجب آزردگی و دلخوری جمعی از مدیران خدمتگزار کنار رفته طی مدت اخیر گردیده است.

ضروری است تاکید نمایم، حفظ حرمت انسانها از جمله خدمتگزاران مردم در رده های مختلف را امری اعتقادی، اخلاقی و انسانی دانسته و معتقدم صیانت از ارزش‌های انسانی و تکریم و ارج نهادن به کرامت مدیران متعهد و پرتلاش از اولویت‌های اساسی برای پیشبرد اهداف نظام اداری است و همواره تمام سعی و تلاشم این بوده و هست که از ناحیه اینجانب در حق احدی از افراد جامعه، ظلم، تعدی، جفا، تحقیر و تخفیف صورت نگیرد و بی‌جهت کسی را نرنجانم.

در ثانی تاکید اینجانب بر این بود که یکی از مهمترین معیارهایم در انتخاب مدیران، پاکدستی و امانتداری آنان بوده و البته بر همه آحاد جامعه از جمله دستگاه‌های نظارتی و اصحاب رسانه وظیفه است که در صورت مشاهده هر گونه تخطی و تخلفی از سوی هر فرد و هر سازمان و هر مدیری، مراتب را به اطلاع مراجع ذیربط برسانند و یقینا مراجع ذیصلاح پس از تحقیق و تفحص و طی مراحل، حکم قانونی را صادر خواهند کرد.

در آغاز دهه چهارم انقلاب و ایام الله دهه مبارکه فجر هستیم، ضمن عرض تبریک به همه عزیزان، فراموش نکنیم یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی، اخلاق‌گرایی، حفظ حرمت مردم، پاسخگویی وانتقاد پذیری کارگزاران نظام است.

در پایان لازم است تاکید کنم؛ چنانچه افرادی با انعکاس این خبر رنجیده و آزرده خاطر گردیده اند، عذرخواهی بنده را پذیرا باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سقوط قیمت مسکن در پیش است
خبر قبلی
چرا «شست و شوی پای همسر» در فضای مجازی جنجال به پا کرد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست