علی صمیمی، در سمت خود به عنوان رئیس هیئت والیبال استان زنجان ابقا شد

علی صمیمی، در سمت خود به عنوان رئیس هیئت والیبال استان زنجان ابقا شد

 

 

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون والیبال برگزار و پس از برگزاری انتخابات علی صمیمی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”  علی صمیمی تنها کاندیدای این انتخابات بود که با کسب ۱۳ رأی از ۱۹ رأی در سمت خود به عنوان رئیس هیئت والیبال استان ابقا شد و قبل از برگزاری انتخابات گزارشی از عملکرد خود طی سال های گذشته و برنامه‌های راهبردی چهارسال آتی را نیز ارائه کردرئیس هیئت والیبال استان زنجان در حاشیه این انتخابات با بیان اینکه وضعیت والیبال استان روبه رشد است اظهار کرد: فراگیر شدن، وجود علاقه و ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه و فعالیت در سراسر استان، جذب و افزایش تعداد علاقه مندان، هواداران و حامیان مالی و برگزاری مسابقات لیگ استانی با شرایط مناسب از جمله موارد این مهم در والیبال استان است.

وی از افزایش آمار بیمه شدن هیئت والیبال استان خبر داد و گفت: آمار بیمه شدگان سازمان یافته ی هیات والیبال استان زنجان از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ از ۱۶۴ نفر به ۳۵۰۴ رشد داشته و آمار بانوان به نسبت آقایان از رشد بیشتری برخوردار بوده است.

صمیمی به فعالیت ۱۲ آکادمی، کانون و مرکز آموزشی والیبال در استان اشاره کرد و یادآور شد:۳۹ داور مرد و ۳۸ داور زن در بخش های ملی، درجه۱، ۲ و ۳ در استان فعالیت دارند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
واگذاری بیش از ۱۷ هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان زنجان
خبر قبلی
بیش از ۶ درصد جمعیت استان زنجان را سالمندان تشکیل می‌دهند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست