1. اخبار استان
  2. عملیات اجرایی سد مشمپا پیگیری می‌شود

کد خبر: 1263

عملیات اجرایی سد مشمپا پیگیری می‌شود

عملیات اجرایی سد مشمپا پیگیری می‌شود

طرح سوال از رئیس جمهور جنبه جناحی و سیاسی ندارد

 

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به وضعیت عملیات اجرایی سد پشمپا اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی سد مشمپا پیگیری می‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علی وقفچی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، در پاسخ به سوال خبرنگار همدلی زنجان در خصوص آخرین وضعیت سد مشپما، اظهار کرد: در ۱۲ خرداد سال گذشته وزارت نیرو به صورت مکتوب توقف عملیات اجرایی این سد را به مقامات استانی ارسال کرده بود.

وی با بیان اینکه در ۱۸ خرداد سال گذشته یعد از حضور یک هفتگی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع موضع گیری کردیم، افزود: سد مشمپا اهمیت زیادی برای تامین آب شرب شهر زنجان و تامین آب بخش صنعت شهرستان و حتی استان داشته که از اینرو با صراحت در مقابل تصمیم وزارت نیرو مقابله کردیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری های صورت گرفته موجب دستور رفع توقف پروژه شد، تاکید کرد: در شهریور ماه سال گذشته دستور رفع توقف پروژه به صورت مکتوب به استان ارسال شد.

وی این پروسه را موجب عدم اختصاص اعتبار در سال گذشته برای سد مشمپا عنوان کرد و یادآور شد: در سال جاری اعتباری بالغ بر ۲ تا ۳ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که مورد قبول نبوده و اعتراض لازم به آن صورت گرفته است.

وقفچی مجموع اعتبار تکمیل این سد را ۸۰۰ میلیارد تومان برشمرد و تاکید کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه انتقال آب به شهر زنجان و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل این سد نیاز است که مطالعات انتقال آب به شهر زنجان به پایان رسیده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را یادآور شد و تاکید کرد: به عنوان یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تنها دغدغه مشکلات مردم را داشته و بدون نگاه حزبی و سیاسی نسبت به احقاق حقوق مردم تلاش می کنم.

وی این سوال را جناحی و سیاسی عنوان نکرد و افزود: مشکلاتی برای سپرده گذاران موسسات مالی و بانکی به وجود آمده که به دلیل حساسیت بالای ایجاد شده و پاسخ های متناقض و دارای مشکل رئیس بانک مرکزی طرح سوال از رئیس جمهور کلید خورد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایستگاه “طارم” محور گفت‌و‌گو های دولت و بخش خصوصی!
خبر قبلی
۶ ووشو کار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست