متخلفان ساخت و ساز در گاوازنگ به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در گاوازنگ به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

 

 

 

مطابق با تصمیم مسئولان استانی در خصوص وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه گاوازنگ افراد متخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی در منطقه گاوازنگ به ریاست مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و موارد مختلف منطقه گاوازنگ بحث و تبادل نظر شد و این جلسه مصوباتی به همراه داشت. نخستین مصوبه این جلسه در خصوص تحقق حقوق تمامی افرادی بود که ازذیحق در طرح گردشگری گاوازنگ بود. در این مصوبه آمده است؛ به منظور تحقق حقوق مکتسبه تمامی افراد ذیحق در طرح گردشگری گاوازنگ به گونه‌ای که صاحبان املاک هم، به عنوان بهره بردار و توسعه دهنده مشارکت داده شوند برخورد کلان نسبت به موضوع تخلفات در این منطقه و آسیب شناسی دلایل عدم موفقیت طرح مذکور تصویب شد

دومین مصوبه این جلسه در خصوص کنترل ساخت و ساز غیرمجاز بود. در این موصبه آمده است؛ مقرر گردید به منظور کنترل ساخت و ساز غیرمجاز و جلوگیری از گسترش تخلفات در این منطقه، سازمان همیاری شهرداری‌‌ها پس از تذکر کتبی به متخلفین مبنی بر توقف ساخت و ساز و در صورت تمرد ایشان، با مکاتبه با دادستانی و طرح شکایت در دادسرا حکم قضایی لازم برای واحدهای مورد نظر دریافت کند. مقرر گردید شهرداری زنجان به صورت مقطعی و موردی در صورت اعلام نیاز سازمان همیاری به منظور برخورد با متخلفین نیروهای اجرائیات و امکانات
خود را در اختیار آن سازمان قرار دهد.
در مصوبه دیگری آمده است؛ مقرر گردید فرمانداری زنجان مکاتباتی با شبکه بهداشت استان مبنی بر افزایش بازرسی های بهداشتی از واحدهای صنفی این منطقه داشته باشد و تأکید گردد در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی از مجاری ذیربط انجام شود. مقرر گردید موضوعات و مصوبات این جلسه در شورای تأمین شهرستان نیز طرح و مورد تأکید قرار گیرد.
در ششمین مصوبه این جلسه مقرر شد مکاتبه ای با مجمع امور صنفی صورت گیرد تا اتحادیه های صنفی نیز بازرسی های موردی بیشتری در این منطقه انجام دهند تا با واحدهای بدون مجوز برخورد قانونی صورت گیرد.
همچنین در این جلسه مقرر شد به منظور حفاظت بهتر از اراضی ملی در منطقه گاوازنگ “پاسگاه ویژه منابع طبیعی” توسط اداره کل منابع طبیعی استان تأسیس گردد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسابقه آب پاشی در خیابان‌های شهر زنجان!
خبر قبلی
کسب عنوان قهرمانی تیم امید سه گانه استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست