1. اخبار شهرستان
  2. مراکز خرید و فروش خودرو در زنجان ساماندهی می‌شود

کد خبر: 3611

مراکز خرید و فروش خودرو در زنجان ساماندهی می‌شود

مراکز خرید و فروش خودرو در زنجان ساماندهی می‌شود

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان گفت:: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته ساماندهی مرکز خرید و فروش خودرو در سایت اتوبوسرانی واقع در سایت کارگاهی تا نیمه اسفند امسال با اعتبار۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از مدیریت امور بین الملل شهرداری زنجان ،مصطفی رضایی افزود: این سازمان با توجه به وظایف ذاتی خود برنامه های متعددی در حوزه مشاغل شهری مورد توجه قرار دادکه در سال آینده با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
وی یکی از اقدامات مهم این سازمان را ایجاد و احداث بازارچه های عرضه میوه و تره بار در محله ها و کوی های اقماری شهر زنجان اعلام کرد و گفت: این کار با هدف دسترسی بهتر شهروندان به مکان های یاد شده و با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری انجام می گیرد.
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان ادامه داد: بنابر این طبق برنامه ، احداث بازارچه محصولات کشاورزی واقع در کوی پونک شهرزنجان مقابل آپارتمان های رضوان در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده که تا اواخر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: بازارچه دیگر محصولات کشاورزی در منطقه الهیه شهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال احداث قرار دارد که برای تکمیل آن ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
رضایی اظهار کرد: از مجموع اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان برای این بازارچه هرینه شده و در صورت شرایط جوی مناسب تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ نیز برای اوایل سال آینده مورد توجه قرار گرفته که با تامین اعتبارات لازم کلنگ زنی خواهد شد و پس از تکمیل در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سال آینده افتتاح می‌شود
خبر قبلی
مقام نخست کشوری در تولید زیتون، افتخار طارم است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست