مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به مناسبت روز بسیج رسانه در زنجان برگزار می شود

 

مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به مناسبت روز بسیج رسانه در زنجان برگزار می شود

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه از برگزاری مسابقه تیراندازی با کمان به مناسبت روز بسیج رسانه در زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ عبدلله جعفری با اشاره به ۲۱ دی ماه سالروز تشکیل بسیج رسانه اظهار کرد: بسیج رسانه استان زنجان در این روز برنامه ویژه ای را برای اصحاب رسانه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برای اصحاب رسانه استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: ثبت نام برای تمام اصحاب رسانه استان زنجان در این مسابقه آزاد است.

جعفری عنوان کرد: افراد علاقه مند برای شرکت در این مسابقه می توانند با شماره ۳۳۰۶۲۱۱۷ تماس یا به صورت حضوری به دفتر این سازمان واقع در سه راه امجدیه کانون امام علی(ع) مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله به مناسبت ۲۱ دی ماه برنامه های متنوعی برای اصحاب رسانه تدارک دیده می شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مسابقه تیراندازی با کمان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

جعفری با اشاره به اینکه در اسلام نیز به بحث تیراندازی تاکید ویژه ای شده است، تاکید کرد: تیراندازی از جمله ورزشهای مفرح بوده که طرفداران زیادی نیز دارد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان زنجان در طول سال برنامه های آموزشی برای فعالان این حوزه برگزار می کند، گفت: امسال کلاس خبرنگاری حرفه ای با حضور مدرس برجسته کشوری برگزار شد.

جعفری با تاکید بر اینکه استقبال خوبی از برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی بسیج رسانه استان زنجان انجام می شود، افزود: امسال جشنواره ابوذ همزمان با روز خبرنگار در زنجان برگزار و به برندگان بخشهای مختلف جوایز نفیسی اهدا شد.

وی ادامه داد: آثار برگزیده جشنواره استانی ابوذر به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به برگزاری اردوهای اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: در این اردوها اصحاب رسانه از طرحهای اقتصاد مقاومتی استان که به دست پرتوان جوانان این استان اجرا شده بازدید می کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استان از ظرفیت های بالایی در عرصه‌های مختلف کشاورزی برخوردار است
خبر قبلی
۳۶میلیارد تومان معافیت مالیاتی در استان زنجان محقق شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست