1. اجتماعی
  2. مشکلات شرکت تعاونی علوم پزشکی زنجان برطرف می‌شود

کد خبر: 4332

مشکلات شرکت تعاونی علوم پزشکی زنجان برطرف می‌شود

سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان زنجان یکی از مهم ترین اهداف حوزه تعاون اداره کلرا پیگیری مشکلات تعاونی های مسکن در سطح شهر و استان زنجان عنوان کرد و گفت: طی هفته گذشته با برگزاری ۲۰ ساعت جلسه فشرده موفق شدیم با رایزنی لازم زمین توقیف شده شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی که سال ها لاینحل بود رفع توقیف کرده و رضایت شاکی آن را جلب کنیم.

علی پاک منش در گفت‌و‌گو با “همدلی زنجان”؛ با اشاره به مشکلات شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: پیمانکار پروژه زمین پروژه را که ارزش ۳۰ میلیارد تومانی داشت را برای طلب ۴ میلیارد تومانی خود که طی سالیان سال باقی مانده بود توقیف کرده بود و در آستانه برگزاری مزایده برای فروش آن بود که توافقات کلی برای رفع آن حاصل شد و به زودی مشکلات این تعاونی برطرف و پروژه آن نیز مجدد فعال می شود.

وی مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن را یادآور شد و افزود: نباید تنها مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن را دید، بلکه تعاونی های استان در حوزه مسکن موفقیت های زیادی نیز داشته اند، اما مشکلاتی نیز وجود دارد که تلاش می شود طی ۶ ماه آتی بررسی و برای کاهش آن گام های مهم برداشته شود.

سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان زنجان کاهش مشکلات را در این بخش نیازمند همکاری و مشارکت اعضای تعاونی ها برشمرد و گفت: برخی از مشکلات در حوزه تعاون سال ها وجود دارد و کاهش و برطرف شدن آن نیازمند مشارکت جدی اعضای تعاونی بوده و باید همگرایی لازم برای این مهم محقق شود.

 

زمانی برای پرداختن به حواشی انتصابم ندارم

وی در خصوص برخی حواشی مربوط به انتصاب خود نیز، اظهار کرد: بدون توجه به این حواشی برای فعالیت در مسئولیت خود تلاش خواهم کرد و انتصابم کاملا با هماهنگی نهادهای متولی و حاکمیتی صورت گرفته وتا روزی که در این منصب قرار دارم با بهره گیری از تمامی ظرفیت های مغفول مانده برای کاهش مشکلات و توسعه این بخش تلاش می کنم.

پاک منش با بیان اینکه زمانی برای پرداختن به حواشی ندارم، خاطرنشان کرد: مردم و فعالان حوزه تعاون قاضی و داور خوبی برای سنجش عملکردها و اثرگذاری افراد در مناصب مدیریتی هستند و با توجه به ظرفیت های حوزه تعاون زمانی برای پاسخگویی با حواشی فضای مجازی به جاری پرداخت به مسائل امور تعاون ندارم. مردم خود در خصوص ایجاد حواشی توسط افراد مختلف قضاوت خواهند کرد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مریم رشتچی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد
خبر قبلی
تمامی فعالیت‌های شهرداری زنجان پایش و نظارت می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست