1. اخبار شهرستان
  2. معوقات کارگران شهرداری تا پایان سال به روز می‌شود

کد خبر: 3599

معوقات کارگران شهرداری تا پایان سال به روز می‌شود

 

معوقات کارگران شهرداری تا پایان سال به روز می‌شود

 

 

 

 

شهردار زنجان یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرداری را به روز کردن معوقات نیروهای انسانی دانست و گفت: سه ماه قبل در حوزه شهری و فضای سبز حقوق معوق بسیار داشتیم،ولی این پرداخت‌ها امروز به روز شده است و در تلاش هستیم که تا پایان سال این امور به روزتر شود.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسیح اله معصومی همچنین به شرایط بودجه‌ای شهرداری زنجان در سال آتی اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، شهرداری زنجان ۲۵ درصد اعتبارات بودجه‌ای خود را افزایش داده و با کاهش هزینه‌های جاری ۱۰ درصد از اعتبارات بخش عمرانی را افزایش داده است.
معصومی با اشاره به اینکه در حوزه ارتباط نیز با مسؤولان کشوری و استانی نیز دیدارهای تاثیرگذاری در حوزه پیشبرد اهداف در ساخت پروژه‌های شهری و سایر امورات برگزار شده است، تصریح کرد: در این زمینه با معاونت‌های ریاست جمهوری و همچنین بانک‌های عامل در سطح کشوری دیدارهایی برگزار شده است که با توجه به حضور چند زنجانی در بدنه‌های مدیریتی کلان کشور می‌توان از این امر برای پیشبرد و توسعه شهر استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مدت زمان فعالیتی خود در مجموعه شهرداری را طی سه ماهه گذشته قریب به ۱۸ ساعت کاری اعلام کرد و گفت: نتیجه این فعالیت‎ها این بوده که نقاطی در مجموعه شهری دیده شده که شاید کمتر به آن توجه شده بود،
معصومی ادامه داد :در حوزه فضاهای شهری و مبلمان شهری مطالعات کامل در حوزه پارک‌ها انجام شده است و بر این اساس ضعفی که در مبلمان شهری است، برطرف خواهد شد.
وی افزود : در حوزه ممیزی املاک قصد داریم که همه املاک سطح شهر بحث ممیزی را داشته باشند و تا پایان سال آینده بتوانیم یک بانک اطلاعاتی کامل از املاک شهرداری داشته باشیم.
شهردار زنجان همچنین به بحث برون سپاری صدور پروانه‌ها از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که در آینده مردم برای صدور پروانه به شهرداری مراجعه نکرده و با اقدامات صورت گرفته این کار در کمترین زمان انجام شود.
معصومی همچنین از ایجاد خانه و پارک‌های محله نیز خبر داد و گفت: برای این کار ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
شهردار زنجان بحث انتخاب شهرداران شب، برگزاری آزمون برای تبدیل قرارداد ۳۰۰ نفر از نیروهای شهرداری و ایجاد گلخانه مرکزی شهر زنجان را از دیگر اقدامات مثبت رخ داده در شهر زنجان عنوان کرد و گفت: با این شرایط، درخواست ما از اصحاب رسانه این است که در این زمینه شهرداری را کمک کنند، چرا که اصحاب رسانه با بیان واقعیت‌ها نقش بسزایی در کمک به این مجموعه داشته‌اند، البته ما هیچ وقت انتظار نداشته‌ایم که اصحاب رسانه اغراق و یا بزرگ‌نمایی کنند، هرچند که گاهی اوقات انتشار یک مطلب و یا یک تصویر مسؤول مربوطه را از کار خود دلسرد می‌کند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵۹ پروژه کشاورزی شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید
خبر قبلی
دستگیری ۴ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست