1. اخبار استان
  2.  کسب رضایت‌مندی مردم، در اولویت مدیریت مسئولان باشد

کد خبر: 29780

 کسب رضایت‌مندی مردم، در اولویت مدیریت مسئولان باشد

وزیرکشور  با بیان اینکه باید به دنبال اولویت‌های رضایت‌مندی مردم در مدیریت باشیم، گفت: مردم باید احساس کنند که مسولان با تمام توان در خدمت آنها هستند و شناخت عمیق، گسترده و کاملی از ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر، دارند.

احمد وحیدی در جلسه بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی(SDI) و پروژه شهروندسپاری شهرداری) در زنجان، با تاکید بر اهمیت کسب رضایت مردم تصریح کرد: در این خصوص باید نظرسنجی ها انجام و نظرات مردم، در اولویت بندی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: اقدامات مدیران باید به گونه ای باشد که احساس رضایت مردم محسوس باشد.

وزیر کشور شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق برای دستیابی به توسعه سریع و منطقی را ضروری عنوان کرد و گفت: برای مدیریت آنها نیز باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وحیدی با اشاره به اینکه در بسیاری از مواقع، ظرفیت های موجود را به درستی نمی‌شناسیم اظهار داشت: در حالیکه زیست بوم و توان اکولوژیک مناطق باید از طریق نقشه و اطلس به درستی معرفی شود و در چنین شرایطی امکان بارگذاری های توسعه ای وجود خواهد داشت تا با انجام به موقع بهترین کار، مقدمه و زیرساخت لازم در راستای توسعه سریع و منطقی فراهم می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصادف در جاده های زنجان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
خبر قبلی
ضلع جنوبی پروژه سبزه میدان افتتاح شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست