وزیرکشور با بیان اینکه باید به دنبال اولویتهای رضایتمندی مردم در مدیریت باشیم، گفت: مردم باید احساس کنند که مسولان با تمام توان در خدمت آنها هستند و شناخت عمیق، گسترده و کاملی از ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر، دارند.
احمد وحیدی در جلسه بهره برداری از طرحهای فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی(SDI) و پروژه شهروندسپاری شهرداری) در زنجان، با تاکید بر اهمیت کسب رضایت مردم تصریح کرد: در این خصوص باید نظرسنجی ها انجام و نظرات مردم، در اولویت بندی ها مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: اقدامات مدیران باید به گونه ای باشد که احساس رضایت مردم محسوس باشد.
وزیر کشور شناخت ظرفیتها و استعدادهای مناطق برای دستیابی به توسعه سریع و منطقی را ضروری عنوان کرد و گفت: برای مدیریت آنها نیز باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.
وحیدی با اشاره به اینکه در بسیاری از مواقع، ظرفیت های موجود را به درستی نمیشناسیم اظهار داشت: در حالیکه زیست بوم و توان اکولوژیک مناطق باید از طریق نقشه و اطلس به درستی معرفی شود و در چنین شرایطی امکان بارگذاری های توسعه ای وجود خواهد داشت تا با انجام به موقع بهترین کار، مقدمه و زیرساخت لازم در راستای توسعه سریع و منطقی فراهم می شود.