1. اجتماعی
  2. ۷۶ درصد مردم استان زنجان در انتخابات ۲۹اردیبهشت مشارکت کردند

کد خبر: 961

۷۶ درصد مردم استان زنجان در انتخابات ۲۹اردیبهشت مشارکت کردند

۷۶ درصد مردم استان زنجان در انتخابات ۲۹اردیبهشت مشارکت کردند

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ۷۶ درصد مردم استان زنجان در انتخابات ۲۹اردیبهشت مشارکت داشتند و حضور و مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات خوب بوده است.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از مهر، سید بیوک موسوی حضور زنجانیها در دو انتخابات ریاست  جمهوری و شوراهای شهر و روستا را بسیار خوب اعلام کردو  افزود: مردم زنجان در ۲۹ اردیبهشت ماه حماسه خلق کردند و این روز برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار  کرد: در چهار هه انقلاب در تمام موضوعات اجتماعی و سیاسی مردم نقش بسیار اساسی داشتند و پشتیبان  نظام و انقلاب بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: هر موفقیت کسب شده در کشور منشا آن مردم بوده است و حضور مردم در تمام عرصه ها باعث شده ثبات و آرام. نشاط و شادی در کشور تثبیت شود.

موسوی تاکید کرد: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای به علت الکترونیکی شدن انتخابات شوراها کمی کندی در روند کارها بود که مردم دردسر کشیدند و از مردم تقدیر و تشکر می کنیم که مدتها در صف

وی افزود:۷۶ درصد مردم  استان زنجان در این دوره از انتخابات حضور داشتند و حضور و مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بسیار خوب بوده است.

موسوی میزان آرای ماخوذه در استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری را ۵۸۴ هزار و ۴۳۳ رای  اعلام کرد و افزود: در این میان ۵۶۷ هزار و ۶۲۵ رای صحیح بوده و ابراهیم رئیسی ۲۹۴ هزار و ۶۰۳ رای، حسن روحانی ۲۶۰ هزار و ۴۹ رای ، میر سلیم ۹ هزار و ۷۶۰  رای و هاشمی طبا هم سه هزار و ۲۱۳ رای را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود: در این میان ۹ کرسی برای شورای شهر زنجان،ابهر و خرمدره ۷ کرسی و در ۱۸ شهر برای ۵ کرسی و ۷۷۰ روستا که انتخابات شورا را داشتیم در ۳۸ روستا برای ۵ کرسی شورا  انتخابات  و مابقی برای سه کرسی برگزارشد

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساخت ۷ پردیس سینمایی در محور گاوازنگ زنجان
خبر قبلی
مشارکت ۶۹ درصدی مردم زنجان در انتخابات/ نفرات منتخب شورای اسلامی شهر زنجان مشخص شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست