1. اخبار استان
  2. آرای اعضای شورا برای شهردار منتخب زنجان مخفی است + فیلم

کد خبر: 22975

رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

آرای اعضای شورا برای شهردار منتخب زنجان مخفی است + فیلم

نام شهردار بعد از استعلام اعلام می شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آرای اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص انتخاب شهردار مخفی خواهد بود، گفت: بعد از انتخاب شهردار زنجان، نفر منتخب رسانه ای نمی شود تا زمانی که پاسخ استعلام اعلام شود.

به گزارش همدلی زنجان؛ منصور مرادلو در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکهاز بین هشت نفر نهایی برای پست شهرداری زنجان، یک نفر انصراف داده است، اظهار کرد: اگر برخی افراد بین این هشت نفر نیستند، به هیچ وجه حب و بغضی نبوده است. حتی فردی که در ظاهر ارتباطی هم با ما نداشته باشد.

وی با بیان اینکه رزومه همه افراد بررسی شده است، افزود: بر روی هیچ شخص خاصی نظر مشخصی نبوده است. از وزارت کشور استعلام های لازم شده و شرایط عمومی اختصای آن ها بررسی شده است. مدارکی که وزارت کشور به ما اعلام کرده و معتبر بود مورد توجخ قرار گرفته است. همچنین موضوع بومی یا غیربومی بودن. اینکه بومی ساکن یا غیرساکن است. هفت سال مدیریت میانی داشته باشند. افرادی را که تردید داشتیم، اسامی را به وزارت کشور دادیم و رسما اعلام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه جلسات کارشناسی در خصوص بررسی رزومه هفت گزینه باقی مانده آغاز می شود، تاکید کرد: این برسری بر اساس حروف الفبا خواهد بود. برنامه ها را گوش خواهیم داد و روز آخر رای گیری می شود. رای گیری مخفی خواهد بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
راه‌اندازی بزرگ‌ترین خط کشتار صنعتی بلدرچین شمال غرب در زنجان
خبر قبلی
ثبت بیشترین شکایات مردمی از نانوایی ها
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست