1. اخبار استان
  2. آغاز به کار خوشه چاقوی زنجان

کد خبر: 8922

آغاز به کار خوشه چاقوی زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از آغاز به کار خوشه چاقوی زنجان خبر داد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های‌صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مراحل بررسی صلاحیت شرکت کنندگان در مناقصه خوشه چاقوی زنجان ۲۵ اسفند ۹۷ با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار گردید که در نتیجه آن عامل توسعه خوشه چاقوی زنجان انتخاب شد.
وی افزود: قرارداد این خوشه ظرف چند روز آینده منعقد و به عامل توسعه ابلاغ خواهد شد و انتظار داریم کارهای توسعه خوشه با جدیت هرچه تمام پیش رود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به دیرینگی صنعت چاقوسازی زنجان اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در کشور در زمینه تولید و فروش چاقو؛ احساس کردیم که هم اکنون این صنعت نیاز به حمایت دارد لذا بحث تشکیل خوشه چاقوی زنجان را در اولویت قرار دادیم.
وی با تاکید بر اینکه عامل توسعه خوشه چاقو باید سختی های این مسئولیت سنگین را تحمل کند؛ گفت: این یک مسئولیت تاریخی است که بر عهده عامل توسعه قرار می گیرد و او نیز نباید وارد فاز تغییرات شود بلکه باید با حساس سازی موضوع و همچنین اعتمادسازی باعث افزایش همگرایی بین ذی نفعان این صنعت گردد.
احمدی گفت: تا کنون سه خوشه صنعتی در استان تشکیل و به سرانجام رسیده که نتایج رضایت بخشی را به ویژه در خوشه های فرش دستباف و کفش هیدج در پی داشته است.
وی با اشاره به اینکه خوشه‌های شناسایی شده در استان زنجان شامل فرش دستباف، کفش، روی، چاقو، مسگری و گردشگری است ابراز کرد: حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی جزو اولویت های شرکت شهرکهای صنعتی استان است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان و همکاری ذینفعان خوشه های مختلف، شاهد رشد و تعالی صنایع استان باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
در بر همین پاشنه می‌چرخد
خبر قبلی
جوان گرایی در اتاق زنجان اتفاقی کاملا خوشایند و موثر بود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست