1. اخبار استان
  2. آغاز توزیع میوه ایام نوروز در استان زنجان

کد خبر: 4030

آغاز توزیع میوه ایام نوروز در استان زنجان

آغاز توزیع میوه ایام نوروز در استان زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز توزیع میوه شب عید در استان زنجان خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه ایام پایانی سال و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، توزیع میوه شب عید شهروندان زنجانی از دیروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه جاری در سراسر استان به طور همزمان آغاز شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری قیمت هر کیلوگرم سیب توزیعی در استان را یک هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت پرتقال توزیعی را یک هزار و ۶۰۰ تومان اعلام و اظهار کرد: امسال ۶۷ غرفه در سراسر استان مسئولیت توزیع میوه ایام پایانی سال را بر عهده دارند به طوری که ۳۷ غرفه از این تعداد در شهر زنجان مستقر است.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر غرفه های عامل توزیع، ۲۳ تعاونی مصرف ادارات نیز در توزیع میوه شب عید شهروندان زنجانی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: امسال میوه های توزیعی به صورت خالص فروشی در اختیار مردم قرار می گیرد و لذا ضروری است شهروندان موقع خرید از کسر وزن سبد از وزن کل میوه اطمینان حاصل کنند.

جعفری بیان داشت: شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا عدم رعایت خالص فروشی، می توانند مراتب را به سامانه بازرسی اتاق اصناف استان و یا سامانه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شماره «۱۲۴» گزارش کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده سیب و پرتقال به مقدار کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و هیچ گونه نگرانی بابت تامین میوه در ایام تعطیلات وجود ندارد.

وی اضافه کرد: توزیع میوه بر اساس نیاز و مطابق نظر کمیته راهبری به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دانشگاه‌های بی مسئولیت…!
خبر قبلی
کسی ساخت پل طی یک سال را در زنجان باور نمی‌کند!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست