آغاز داوری پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان

با حضور رئیس و معاون فیاپ در هیئت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان داوری پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان آغاز شد.
 به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ رییس و معاون فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) به عنوان اعضای هیئت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان جهت داوری پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان حضور یافتند.
«دکتر ریکاردو بوسی» رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن» معاون فیاپ‌ از بلژیک، کیارنگ علایی، ابراهیم بهرامی، ناصر محمدی، دکتر احمد حاجبی (مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت) و دکتر محمدرضا صائینی (رئیس مرکز بهداشت استان زنجان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان) داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد‌ را آغاز کرده‌اند.
دکتر محمدرضا صائینی دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه داوران این دوره جشنواره عکس سلامت روان جزو مطرح‌ترین داوران خارجی و ایرانی و چهره‌های شناخته شده حوزه عکاسی هستند، افزود: کار داوری آثار رسیده به جشنواره در دو بخش آزاد و سلامت روان با حضور داوران در زنجان آغاز شده است.
وی با اشاره به حضور ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره، اظهار داشت: رشد ۱۷ درصدی تعداد عکاس و رشد ۱۵ درصدی تعداد عکس در این دوره نسبت به دوره قبل مشاهده می‌شود.
در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان»، دکتر پرویز قزلباش (رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان) به عنوان رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا صائینی به عنوان دبیر و علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) به عنوان مدیر هنری حضور دارند.
این رویداد، با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ به همراه نمایشگاه عکس سلامت روان برگزار می‌شود.
* جهت دریافت اطلاعات تکمیلی مراجعه به سایت جشنواره به آدرس
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش جوازهای صنعتی صادره در زنجان
خبر قبلی
درد ۳۴ ساله
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست