1. اخبار شهرستان
  2. آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد مسکن ملی در زنجان

کد خبر: 15675

آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد مسکن ملی در زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به آغاز فرایند اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان، گفت: امروز عملیات اجرایی یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان آغاز شد.

مهرداد سلطانی در گفت و گو با همدلی زنچان، با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به صورت بلوک های چند خانواری طراحی شده است، اظهار کرد: در این طرح تمامی مسائل شهرسازی همچون سرانه های فضاهای عمومی و خدماتی، فضای سبز و… پیش بینی شده است.

وی افزود: پیاده راه، کیفیت های معماری همچون نورگیری کناسب، فضاهای باز و تامین پارکینگ واحدها در زیر سقف در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد: این یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی بخشی از از واحدهای پیش بینی شده ۴ هزار و ۳۰۰ واحدی مسکن ملی در شرق شهر زنجان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش ناپایداری هوا در استان زنجان
خبر قبلی
معرفی غار یا شهر زیر زمینی خویین (دژمنده) در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام خبر مسکن ملی را خوندم لازم دیدم به ثبت نام کنندگان عرض کنم که زیاد دلخوش نباشند من سال ۶۹ درتعاونی مسکن فرهنگیان زمین خریدم که در شرق زنجان واقع می باشد سمت راست فاز احتمالا ۸ کاظمیه بعد ۳۰ سال زمین هنوز به دستم نرسیده سال ۸۱ ۸چک صد تومانی دادم به آقای پالیزی که مدیر عامل بود اون زمان حقوق من ۶۰ تومان بود به امید اینکه این زمین هرچه زودتر به دست ما برسد اقدام به بستن قرار داد کردیم متاسفانه سه سال هم هست که شهرداری و شرکت گاز ودیگر نهاد ها به عناوین مختلف… بیشتر بخوانید

تامین پول این مسکن برای اقشار فقیر غیرممکنه.. ایتپ واسه پولدارها میسازن

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست