1. اخبار استان
  2. آغاز محدودیت های کرونایی در استان زنجان

کد خبر: 18527

آغاز محدودیت های کرونایی در استان زنجان

از یکم آذر(امروز) محدودیت های کرونایی در استان زنجان همزمان با سطح کشور آغاز شده است. در بخشی از این محدودیت ها شاهد محدودیت تردد خودروها خواهیم بود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در این خصوص ورود خودروهای غیربومی در مبادی شهرهای قرمز و نارنجی زنجان ممنوع شده است. سرهنگ مظفری، رئیس پلیس راهور استان زنجان در این خصوص گفت: هم اکنون تمامی شهرهای این استان به استثنای شهرستان ایجرود در وضعیت و محدوده قرمز و نارنجی قرار دارند که تردد خودروهای غیربومی در این شهرها ممنوع است و در صورت ورود اعمال قانون می شوند.

وی افزود: اگر به هر طریقی این خودروها وارد جاده‌ها شوند و در جاده‌ها مشاهده شوند شهرهای قرمز یک ‌میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. این جریمه‌ها هر ۲۴ ساعت یکبار که پلاک از طریق دوربین و پلیس مشاهده شود، به عنوان ضمانت اجرایی طرح اعمال خواهند شد.ورود افراد غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

سرهنگ مظفری افزود: کسانی که ساکن شهرهای قرمز و نارنجی هستند اجازه ورود به سایر شهرها را هم ندارند یعنی می‌توانند از شهر خود خارج شوند اما اجازه ورود به سایر شهرها را ندارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توزیع ۳ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان زنجانی
خبر قبلی
شکارچیان آهو در زنجان گرفتار شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست