آقای استاندار، زنجان از حیث منابع انسانی و ثروت خدادادی فقیر نیست…!

ضمنا هنوز از نیوجرسی اتوبان زنجان_تهران و روشنایی آن خبری نیست…

نبود سرمایه گذاری درحوزه هتل و رستوران چندستاره در زنجان…

همدلی زنجان در راستای انعکاس پیام مخاطبان خود رویکرد جدیدی را آغاز کرده است. در این راستا پیام مخاطبان در خصوص مسائل مختلف توسعه ای استان منتشر می شود. همچنین در شرایط و ضرورت مورد نیاز این موارد در اتاق های گفتمان همدلی زنجان به بحث و بررسی گذاشته می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مخاطبان همدلی زنجان در راستای تلاش همگانی برای ایجاد موج مطالبه گری از مسئولان استان زنجان دغدغه های خود را با رسانه مورد عتماد خود به عنوان رسانه مستقل و خصوصی در استان زنجان به اشتراک می گذارند. در این راستا پیامی از سوی مخاطبان خطاب به استاندار زنجان ارسال شده است.

در این پیام آمده است؛

با سلام واحترام
باآرزوی قبولی طاعات و عبادات
جناب آقای دکترحقیقی استاندارمحترم

امروزه سرمایه اجتماعی و اعتماد ازمهمترین سرمایه محسوب میگردد سرمایه ای که جنابعالی ازآن تحت عنوان اینکه “خدمت به مردم باید خط قرمز مسئولین باشد” یاد کرده اید.
آقای دکتر زنجان هم از حیث منابع انسانی و هم ازحیث ثروت خدادادی و…فقیر نیست بلکه عدم برنامه ریزی و ضعف مدیریت باعث گردیده هم انگیزه مردم و بالطبع سرمایه گذاری سرمایه گذاران آنگونه شایسته است صورت نگیرد حقیر نه بعنوان کارشناس بلکه ازنگاه یک شهروند زنجانی نگاه نقادانه به حوزه های مختلف دارم و نگاه فوق به معنای چشم پوشی ازخدمات صورت گرفته و خدایی ناکرده برگرفته از سرکینه و بغض نبوده و نیست.
آقای دکتربنده ضعف حوزه های ذیل را عامل عدم پیشرفت دربخش های مختلف این شهرمیدانم که بشرح ذیل خدمتتان اعلام می نمایم:
۱-پتروشیمی زنجان: پروژه ای که حدود ۱۰ سال از تاریخ شروع آن می گذرد وهرازگاهی درتیتر روزنامه و سایت ها خبری ازآن درج میشود همان پروژه ای که ما شهروندان زنجانی به امید اشتغال جوانان این شهر از اندک داشته هایمان گذشتیم تا به خود این چنین تلقین کنیم که روزنه امیدی در آینده جوانانمان پیدا کرده ایم ولی ۱۰ گذشت نه تنها امیدی حاصل نشد بلکه اندک امیدمان نیز به فنا رفته است مادران با فروش طلاها و فرش زیرپایشان و پدران با اندک پس اندازشان سهامدار این پروژه هستند .
۲- اتوبان زنجان_تهران: آقای دکتر امروزه راه های ارتباطی یکی از سنجه های مهم از نگاه سرمایه گذارانی است که قصدسرمایه گذاری دارند. اگر به استان های اطرافمان نگاهی بیندازیم نه تنها آزاد راه ها بلکه جاده های اصلی و فرعی دارای روشنایی و اصولی کارشده است. ولی همین زنجان در جاده زنجان به تهران که اکنون درحال تعریض آن هستند نه آسفالت آن و نه فاقد جداکننده متحد الشکلی است. ازمیدان بسیج تا پلیس راه بصورت جدول؛ از پلیس راه تا حدود ۳ کیلومتر گاردریل و ۲ کیلومتر جداکننده استوانه ای ….
آیا این قیبل توسعه راه حداقل از جهت شکل ظاهری خنده دار و تمسخرآمیز است بماند که فاقد روشنایی و آسفالت و زیرساخت مناسب می باشد.
ضمنا هنوز از نیوجرسی اتوبان زنجان_تهران و روشنایی آن خبری نیست

۳- نبود سرمایه گذاری درحوزه هتل و رستوران چندستاره در زنجان

۴-عدم مطالبه جهت توسعه ناوگان حمل و نقل درونشهری زنجان؛ وقتی در استان های همجوارصحبت از طرح مترو و بی آر تی می‌باشد چرا شهرزنجان فاقد امکانات اولیه در حوزه حمل و نقل شهری آن هم در زمانی که هم شعار استفاده از این حمل ونقل را نقل محافل نموده ایم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۳۱ محکوم مهریه در زنجان آزاد شدند
خبر قبلی
نصب ۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای ماهنشان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست