1. اجتماعی
  2. آمار فوتی سالمندان کرونایی زنجان بالا است

کد خبر: 18264

آمار فوتی سالمندان کرونایی زنجان بالا است

استاندار زنجان گفت: زنجان جزء سه استانی است که تعداد فوتی‌های سالمندان آن بعلت ابتلا به کرونا بالاست و لازم است تا حد امکان از حضور آن‌ها در اجتماع جلوگیری کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح الله حقیقی در ستاد مقابله با کرونا ویروس استان اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده شمار فوتی‌های سالمندان کاهش یافته است. باید برای افرادی که در محدوده سنی ۶۰ تا ۷۰ سال هستند برنامه داشته باشیم تا حد امکان در منزل بمانند و اولویت‌های مورد نیاز خود را در منزل دریافت کنند.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و موج سوم آن افزود: آموزش و اقدامات پیشگیرانه اولویت برنامه ها برای سالمندان است که می توان از ظرفیت استودیو سلامت برای منظور استفاده کرد.

استاندار زنجان از خیران و سمن ها خواست برای آموزش و تامین اقلام مورد نیاز سالمندان وارد میدان شوند و اعلام آمادگی کرد با همکاری نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد و خانه های سالمند اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده رایگان در اختیار سالمندان قرار دهند تا حضور آنها در اجتماع به حداقل برسد.

وی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی و مدیران بیمه ها خواست برای تامین دارو و درمان گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال بر اساس بانک اطلاعاتی که دارند چاره اندیشی کنند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چتر پاییزی بر چهره “شیرمیشه” به “ایچ” طارم/گالری عکس
خبر قبلی
افزایش ابر در آسمان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست