«آناتومی افسردگی» با حضور نویسنده آن در زنجان نقد و بررسی می‌شود

«آناتومی افسردگی» با حضور نویسنده آن در زنجان نقد و بررسی می‌شود

 

 

 

 

دبیر انجمن ادبی اشراق زنجان گفت: رمان «آناتومی افسردگی» با حضور نویسنده آن مورد نقد و بررسی علاقه‌مندان به حوزه ادبیات در زنجان قرار می‌گیرد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حسن پاکزاد با اشاره به اینکه این برنامه توسط انجمن اشراق برگزار می‌شود، افزود: با حضور محمد طلوعی، نویسنده رمان «آناتومی افسردگی»، جلسه معرفی، نقد و بررسی رمان تشکیل می‌شود.

 وی روز برگزاری این جلسه را پنجشنبه ١١ آبان‌ماه اعلام کرده و افزود: این برنامه ساعت ۴ عصر با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان در محل کارخانه کبریت سابق اجرا خواهد شد.

رمان«آناتومی افسردگی» توسط انتشارات افق منتشر شده و در این کتاب مخاطب با سه شخصیت رو‌به‌رو است. اول، دختری زیبا به نام پری آتش‌برآب که رابطه‌ای با کسی ندارد و به دنبال این است که جهان به صلح برسد. کاراکتر دوم پیرمردی با نام اسفندیار خاموشی است که به ایران بازگشته تا به هدفش برسد و شخصیت سوم مهران جولایی، جوان پولداری است که نمی‌داند چطور می‌تواند خوشبخت باشد.

به گفته نویسنده، در این کتاب ما با سه داستان موازی مواجه هستیم که هر کدام به نوعی با دیگری در ارتباط است و روی هم تاثیر می‌گذارند. این کتاب در ٢٨۴ صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و به‌بهای ١۶ هزار تومان منتشر شد.

محمد طلوعی متولد ٢١ اردیبهشت ١٣۵٨ در شهر رشت است. او دانش‌آموخته سینما از دانشگاه سوره و ادبیات نمایشی از پردیس هنرهای زیبایی دانشگاه تهران است. «قربانی باد موافق» نخستین رمان محمد طلوعی است که در سال ١٣٨۶ منتشر و برنده‌ پنجمین جایزه ادبی «واو» یا رمان متفاوت سال شد. همچنین مجموعه داستان «من ژانت نیستم» نیز از همین نویسنده برنده دوازدهمین جایزه ادبی گلشیری شده است

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی مهم‌ترین اولویت استان زنجان
خبر قبلی
تقاطع گلشهر زنجان، نخستین گام پرچالش شورای پنجم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست