1. اخبار شهرستان
  2. اجرای برنامه های فرهنگی شاخص توسعه یافتگی هر شهر است

کد خبر: 9384

اجرای برنامه های فرهنگی شاخص توسعه یافتگی هر شهر است

شاخص هایی که فرهنگ برای توسعه یک شهر تعریف می کند در پیشبرد اهداف بسیار موثر است که در صورت عدم توجه به مقوله فرهنگ در پیشبرد اهداف ناموفق خواهیم بود.

رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اهمیت برنامخ های فرهنگی در توسعه جوامع، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی شاخص توسعه یافتگی هر شهر است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مریم شعبانی در مراسم اکران فیلم مستند«پناهگاه » به کارگردانی فیروزه پرگاریان و فیلم کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» را پنجمین فیلم مورد حمایت سازمان فرهنگی شهرداری با محوریت حقوق شهروندی عنوان و اظهار کرد: پیش از این تصور  شهروندان از شهرداری نهاد خدمت رسان وصرفا خدماتی بود در حالی که اکران پنج فیلم کوتاه و مستند از ماههای پایانی  سال ۹۷تا به امروز نشان از این دارد که در شهرداری کارهای فرهنگی به موازات کارهای خدماتی درحال  انجام است.
وی شاخص های توسعه یافتگی هرشهر را دراجرای برنامه های فرهنگی دانست وعنوان کرد: شاخص هایی که فرهنگ برای توسعه یک شهر تعریف میکند در پیشبرد اهداف بسیار موثر است که در صورت عدم توجه به مقوله فرهنگ در پیشبرد اهداف ناموفق خواهیم بود.
 شعبانی، حمایت های رییس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر از سازمان فرهنگی شهرداری را بسیار موثردر اجرای برنامه های فرهنگی دانست و افزود: در صورتی که بال پرواز به ما داده نشود و ما مهیای حرکت های فرهنگی نباشیم در کارمان هرگز موفق نخواهیم بود، خوشبختانه نگاه مثبت شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان به سازمان فرهنگی همانند موتور محرک در اجرای کارهای سازمان است که جای بسی تشکر دارد.
 رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این گردهم آیی ضمن تشکر از سازمان فرهنگی شهرداری از فیلم سازان خواست تا در حوزه سلامت عمومی، آموزش شهروندی، حفظ و نگهداری هویت شهری نیز کمک رسان شورا و شهرداری باشند،
 امامعلی دادخواه گفت: امیدواریم در هر شهرک یک مجموعه فرهنگی داشته باشیم تا شهروندان به راحتی شاهد آثار فاخر سینمایی و فرهنگی باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خروج ۵۷ روستای استان زنجان از بحران آب
خبر قبلی
۹۵ درصد مزارع سردآبی استان زنجان مجهز به تجهیزات نوین آبزی‌پروری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست