1. اخبار استان
  2. اجرای نزدیک به ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر سلطانیه

کد خبر: 9486

اجرای نزدیک به ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر سلطانیه

برای مدیریت هرچه بهتر شبکه آب در شهر سلطانیه نقشه مشترکین در این شهر بطور کامل به روز رسانی شده و این شهر از لحاظ برخی اقدامات از جمله شستشوی ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و اصلاح ۴۰ رشته انشعاب فرسوده در شرایط مطلوبی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سالی که گذشت نزدیک به ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر سلطانیه اجرا شد که این میزان نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده ، انجام اقدامات فنی و همراهی مردم ، میزان مصرف آب شهروندان در سلطانیه نسبت به سال ۹۶ بیش از یک و نیم درصد کاهش داشته است و به بیش از ۶۱۱ هزار متر مکعب رسیده است.

وی به کاهش میزان تولید آب همزمان با کاهش مصرف در شهر سلطانیه نیز اشاره کرده و افزود: میزان تولید آب در شهر سلطانیه طی سال ۹۷ بیش از ۸۵۰ هزار متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت:  میزان هدر رفت آب در شهر سلطانیه طی سال ۹۷ نیز به ۲۸ کاهش یافته است و این در حالیست که تعداد مشترکین در این شهر بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

جزء قاسمی تصریح کرد: طی سال ۹۷ در شهر سلطانیه ۱۶۲ انشعاب به مشترکین واگذار شده و ۹۳ کنتور معیوب نیز در این شهر تعویض و با استاندارد سازی شده است.

وی افزود: در مدت سال گذشته ۸۰۵ متر اصلاح شبکه توزیع آب و بیش از هزار متر توسعه شبکه در شهر سلطانیه اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای مدیریت هرچه بهتر شبکه آب در شهر سلطانیه نقشه مشترکین در این شهر بطور کامل به روز رسانی شده و این شهر از لحاظ برخی اقدامات از جمله شستشوی ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و اصلاح ۴۰ رشته انشعاب فرسوده در شرایط مطلوبی قرار دارد.

گفتنی است شهر سلطانیه با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر و بیش از ۳ هزار مشترک ، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تحلیل بازار نفت بدون ایران
خبر قبلی
پاسخ علی وقفچی در خصوص تحصیل فرزند دخترش در کشور روسیه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست