احسان توابی، دانشیار دانشگاه پیام نور زنجان حمایت خود از رئیسی را تکذیب کرد

احسان توابی، دانشیار دانشگاه پیام نور زنجان حمایت خود از رئیسی را تکذیب کرد

 

احسان توابی، دانشیار دانشگاه پیام نور زنجان که به گفته خود در ایران نیست، در خصوص خبر یکی از سرپرستی خبرگزاری های کشوری در استان واکنش نشان داد و حمایت خود از رئیسی را تکذیب کرد.

 

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان، این استاد دانشگاه با ارسال دست نوشته‌ای به همدلی زنجان، اظهار کرد: برای فرصت مطالعاتی در دانشگاه سوربون پاریس هستم و خبر درج شده در کانال تلگرامی یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: با عنایت به عدم حصول نتیجه نهایی تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت سال ۹۶ در ارتباط با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خبر مندرج در خبرگزاری فارس(کانال تلگرام) تکذیب نموده و درخواست اصلاح آن را دارم.

گفتنی است در روزهای گذشته کانال تلگرامی یکی از خبرگزاری ها اقدام به انتشار لیستی از اسامی اساتید دانشگاه های استان نموده بود که از ابراهیم رئیسی، کاندیدای دور دوازدهم ریاست جمهوری حمایت کرده بودند.

 

 

در این لیست نام ۱۳۳ استاد دانشگاه درج شده است که از ابراهیم رئیسی حمایت کرده اند. نام احسان توابی نیز در این لیست به عنوان استاد فیزیک و دانشیار دانشگاه پیام نور قرار گرفته که مورد اعتراض وی قرار گرفت.

هرچند این موضوع به صورت رسمی در خروجی این خبرگزاری قرار نگرفته اما درج آن در کانال تلگرامی موجب واکنش این استاد دانشگاه شد و وی خواستار اصلاح این خبر شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عملکرد مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان زنجان مثبت است
خبر قبلی
روابط عمومی نوین باید دانش‌محور باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست