اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محروم استان زنجان

نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با بنیاد علوی اعتباری معادل ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آبرسانی در مناطق محروم روستایی استان زنجان اختصاص می یابد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  مصطفی طاهری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با تعیین ساز و کار لازم از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای عملیاتی شدن طرح های مشخص شده، اعتبار لازم نیز به تدریج واریز خواهد شد.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۰ کشور ردیف مناسبی برای توسعه آبرسانی در کشور در نظر گرفته شده است که اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان را شامل می شود. منابع لازم برای تامین این میزان اعتبار نیز مهیا شده و با تخصیص آن، گامی بزرگ در جهت توسعه آبرسانی کشور برداشته خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نحوه تامین اعتبار آبرسانی استانها برای سال آتی نیز تغییراتی در نظر گرفته شده است که از جمله می توان به توزیع استانی آن با توجه به سرانه جمعیت و شاخص های برخورداری اشاره کرد.

طاهری تاکید کرد: مشارکت های مردمی و خودیاری اهالی روستاها نیز می تواند در اجرای بهتر و بیشتر پروژه ها کارساز باشد که در این خصوص نیز پیش بینی های انجام پذیرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آقای استاندار، مدیران ناکارآمد را معرفی کنید
خبر قبلی
مسئول ساخت و ساز غیرمجاز در روستای پایین کوه دهیاری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست