اصلاح نظام اداری می‌تواند از طریق نظام آراستگی محقق شود

اصلاح نظام اداری می‌تواند از طریق نظام آراستگی محقق شود

نیازمند تربیت مدیران متفاوت و کارآمد نسبت به گذشته هستیم

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان زنجان، با بیان اینکه نظام آراستگی در ساختار اداری کشور، بخشی از برنامه های بهبود ساختار اداری کشور است، گفت: اصلاح نظام اداری می‌تواند از طریق استقرار نظام آراستگی محقق شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ شهرام طهماسبی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با بیان اینکه استقرار نظام آراستگی موجب بهبود در عملکردها می شود، اظهار کرد: با استقرار و توجه دستگاه ها به نظام آراستگی، می‌توان در ساختار اداری، هزینه ‌ها را کاهش داد و عملکردها را تقویت کرد.
وی با بیان اینکه برای تحقق بهبود و تقویت عملکرد دستگاه ها و ارتقای خدمات اداری باید به سمت اصلاح نظام اداری حرکت کرد، افزود: محقق شدن این خواسته ها در دستگاه های اجرایی، نیازمند توجه به نظام آراستگی اداری است.
این مقام مسئول بالاترین قابلیت استقرار نظام آراستگی را تقویت نظم و انضباط در فعالیت و عملکرد دستگاه ها برشمرد و تاکید کرد: بسیاری از نواقص و نارسایی های نظام اداری، قابلیت کنترل و اصلاح دارند که با توجه به مسائل مربوط به نظام آراستگی، می توان آنها را برطرف کرد.
وی به اهمیت تربیت و پرورش مدیران کارآمد در نظام اداری کشور و استان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان نباید ملاحظه ای برای هزینه کردن در راستای تربیت و پرورش مدیران کارآمد داشته باشند.
طهماسبی با بیان اینکه انتخاب نامناسب مدیران برای نظام اداری، موجب تحمیل هزینه های فراوان به کشور می شود، افزود: در فرآیند گزینش ها، باید به تخصص و کارآمدی افراد توجه لازم صورت گیرد تا شاهد استقرار مدیران توانمند در بدنه دستگاه های اجرایی بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان بر ضرورت تربیت مدیران توانمند در کشور تاکید کرد و گفت: باید مدیرانی برای نظام اداری پرورش یابند که به لحاظ دانش فنی، مهارتی و تکنیک های به روز دنیا نسبت به مدیران گذشته، متفاوت باشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
امضای بزرگترین قرارداد تولید واگن کشور در استان زنجان
خبر قبلی
نباید در اجرای پروژه سبزه میدان نگاه صِرفا اقتصادی داشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست