اعتمادسازی بین مردم مهم‌ترین موضوع در حسینیه اعظم زنجان است

 

شفاف‌سازی و اعتمادسازی بین مردم مهم‌ترین موضوع در حسینیه اعظم زنجان است

 

 

 

 

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: شفاف‌سازی و اعتمادسازی بین مردم مهم‌ترین موضوع در حسینیه اعظم زنجان است.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، محمدجواد غم‌پرور در دیدار با تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان یکی از اماکن مذهبی شیعیان است که فعالیت‌های مختلفی در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه در حسینیه اعظم زنجان شفاف‌سازی و اعتمادسازی بین مردم بوده است، تصریح کرد: در همین راستا از چند سال قبل بیلان هزینه حسینیه اعظم زنجان به صورت کتابچه‎ای چاپ و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه هر سال با توجه به اینکه شفاف‌سازی مناسبی از سوی حسینیه اعظم زنجان صورت گرفته است، میزان مشارکت بالاتر رفته است، اضافه کرد: چون مردم به این نتیجه رسیده‌اند که نذورات آنها در محل‌های مشخصی هزینه می‌شود از همین رو اعتماد بیشتری به این مجموعه کرده‌اند.

غم‌پرور در ادامه به روند هزینه‌کرد نذورات مردمی نیز اشاره کرد و گفت: حسینیه اعظم زنجان یک حساب بانکی دارد که برای هزینه‌کرد همه وجوهات جاری فرهنگی و عمرانی بخش‌هایی مشخص شده و هزینه‌کرد نیز دقیقا بر همان اساس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌کرد حسینیه اعظم زنجان کاملا مشخص است و چندی پیش نیز به صورت تلویزیونی بیلان هزینه‌کرد به مردم اعلام شد، افزود: این اقدام نیز به منظور شفاف‌سازی صورت گرفت.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه هر سال مردم بنا به اعتقادات و ارادتی که به امام حسین(ع) دارند، وجوهاتی را به حسینیه اعظم زنجان اهدا می‌کنند، گفت: امسال ۹۰۰ گوسفند در قالب نذر نیابتی اهدا شد و در همین بخش پول ۵۰۰ گوسفند از سایر استان‌ها به حساب واریز شد.

غم‌پرور در ادامه با اشاره به آمادگی حسینیه اعظم زنجان برای همکاری با مجموعه شهری استان گفت: امیدواریم در آینده همکاری نزدیکی با این مجموعه در مباحث مختلف داشته باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح ممیزی صادرات در استان زنجان انجام شد
خبر قبلی
روز شیخ‌ شهاب‌الدین سهروردی به تقویم رسمی کشور بازگردد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست