1. اخبار استان
  2. افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان زنجان

کد خبر: 1903

افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان زنجان

افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان زنجان

اشتغالزایی و تثبیت اشتغال یک هزار و ۹۶۳ نفر در بخش کشاورزی استان

 

 

 

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۵۴ پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان زنجان خبر داد.

 

به گزارش همدلی زنجان بهنقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۵۴ پروژه در بخش کشاورزی استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که ۴۴ مورد از این پروژه‌ها سرمایه ای و ۱۰ مورد دیگر مربوط به پروژه های عمرانی است.

وی اعتبارات هزینه شده برای پروژه های سرمایه ای را ۱۳۶ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای پروژه های عمرانی نیز بالغ بر ۱۰۸میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقم مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع برای پروژه های عمرانی و سرمایه ای مورد افتتاح بخش کشاورزی استان زنجان در هفته دولت بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افتتاح ۲۸ مورد آبیاری تحت فشار جمعا به مساحت ۶۳۵ هکتار در شهرستان های مختلف استان را از جمله پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح اعلام کرد و بیان داشت: سه پروژه در حوزه تولیدات دامی( شامل یک واحد گوساله پرواری، یک واحد گاوشیری و یک واحد گوسفند داشتی)، هشت پروژه پرورش ماهیان سردآبی و پنج پروژه در حوزه صنایع کشاورزی(شامل یک واحد بسته بندی چاشنی و ادویه، یک واحد فرآوری زیتون، دو واحد بسته بندی حبوبات و غلات و یک واحد بسته بندی انواع میوه و صیفی جات) دیگر پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح بخش کشاورزی استان را شامل می شود.

جعفری با بیان اینکه افتتاح پروژه های آبیاری تحت فشار در هفته دولت موجب تثبیت اشتغال ۳۴۳ نفر در بخش کشاورزی استان می شود، اضافه کرد: افتتاح سایر پروژه های سرمایه‌ای نیز در مجموع برای ۸۲ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تثبیت اشتغال یک هزار و ۵۳۸ هزار نفری پروژه های عمرانی بیان داشت: افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و سرمایه ای طی هفته دولت، در مجموع اشتغالزایی و تثبیت اشتغال یک هزار و ۹۶۳ نفر در بخش کشاورزی استان زنجان را به دنبال دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
علی محمدی، سرپرست شهرداری زنجان شد
خبر قبلی
احمد نصیری، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست