1. اجتماعی
  2. افزایش ۱۰۰۰ نفری دانش‌آموزان اول ابتدایی استان زنجان

کد خبر: 1103

افزایش ۱۰۰۰ نفری دانش‌آموزان اول ابتدایی استان زنجان

افزایش ۱۰۰۰ نفری دانش‌آموزان اول ابتدایی استان زنجان

۱۸ هزار نوآموز زنجانی وارد مقطع ابتدایی مدارس استان می شوند

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به وضعیت ورود نوآموزان به مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت:در سال جاری شاهد افزایش یک هزار نفری دانش آموز مقطع اول ابتدایی استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مرتضی تمجیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه یک هزار نفر به تعداد افراد وارد شده به مقطع ابتدایی افزوده می‌شود، اظهار کرد: مجموع افرادی که در سال تحصیلی ۹۶ و ۹۷ در مقطع ابتدایی وارد کلاس‌های درس می شوند به حدود ۹۹ هزار دانش آموز می‌رسد و در سال جاری ۱۸ هزار نوآموز زنجانی وارد مقطع ابتدایی مدارس استان می‌شوند.

وی به ارتقای رتبه کنکور دانش آموزان زنجانی اشاره کرد و افزود: رتبه کنکور دانش آموزان استان زنجان از رتبه ۲۷ در سال ۱۳۹۲، در پایان سال گذشته به رتبه ۱۹ ارتقا پیدا کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با طرح این پرسش که آیا کنکور معیار مناسبی برای پیشرفت تحصیلی است یا خیر، تاکید کرد: فارغ از پاسخ به این سوال در شرایط فعلی این موضوع یک معیار مهم محسوب شده و مدیران استان برای بهبود شرایط رتبه کنکور استان تلاش می‌کنند.

وی از موفقیت دانش آموزان زنجانی در جشنواره خوارزمی خبر داد و یادآور شد: دانش آموزان زنجانی در جشنوارع جوان خوارزمی مقام های خوبی را کسب کردند و شاهد کسب رتبه های برتر دانش آموزان مقطع متوسطه در شته های معماری و عمرانی و همچنین ریاضی و شیمی بودیم.

تمجیدی با بیان اینکه این اداره کل به توسعه فرهنگ نماز در استان تاکید دارد، گفت: نماز جماعت با حضور روحانی در مدارس استان برگزار می شود و استقبال دانش آموزان مناسب بوده و توجه به مسائل اعتقادی و دینی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اصلاح هندسی میدان مدرس زنجان متوقف شده است
خبر قبلی
ضرورت بهبود رتبه دانش آموزان زنجانی در کنکور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست