1. اجتماعی
  2. المان مقبره استاد حسین منزوی طراحی شده است

کد خبر: 1583

المان مقبره استاد حسین منزوی طراحی شده است

 

المان مقبره استاد حسین منزوی طراحی شده است

نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان آبان ماه برگزار می شود

 

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه طراحی المان استاد منزوی، گفت: طراحی المان استاد منزوی طراحی شده است.

به گزارش همدلی زنجان، ناصر مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه از ۱۳ آذر سال گذشته با شهرداری زنجان جهت طراحی و ساخت المان استاد منزوی نامه نگاری شده است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقامات استانی و اهمیت این موضوع طراحی این المان به مهندسان بومی واگذار و هم اینک طراحی آن با توجه به محدودیت های فعلی مقبره انجام و در مراحل تکمیل جزئیات است.

وی با بیان اینکه بعد از تکمیل نقشه های اجرایی نسبت به اجرای این المان اقدام می شود، افزود: ۴۵ روز زمان برای اجرای این المان پیش بینی شده که بعد از تکمیل نقشه های معماری نسبت به آغاز اجرای آن اقدام می شود و امیدواریم اثری فاخر برای این شاعر ماندگار زنجانی باشد.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان زنجان طی آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۱۱ تا ۱۸ آبان ماه نسبت به برگزاری این نمایشگاه ها اقدام می شود و امیدواریم برگزاری آن اثرات مثبتی در فضای فرهنگی استان داشته باشد.

وی به جشنواره مطبوعات و رسانه های استان اشاره کرد و یادآور شد: زمان ارائه آثار به جشنواره تمام شده و در مجموع ۳۵۶ اثر توسط ۸۶ شرکت کننده استانی به دبیرخانه واصل شده است که مورد داوری قرار خواهد گرفت.

مقدم با بیان اینکه در بخش مقاله ۲۹ اثر توسط ۱۵ نفر ارائه شده است، اظهار کرد: ۵۲ اثر توسط ۲۹ نفر در بخش یادداشت و سرمقاله، ۴۲ اثر با ۲۵ شرکت کننده در بخش مصاحبه، ۱۷ اثر توسط هشت نفر در بخش عکس خبری، ۶۱ اثر توسط ۳۹ نفر در بخش تیتر، بخش کاریکاتور بدون شرکت کننده و بخش خبر با ۲۰ اثر توسط ۱۴ شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری دومین همیشه علمی-پژوهشی کرامت انسانی در آموزه های رضوی خبر داد و گفت: این همایش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان برگزار خواهد شد ۶۰ مقاله نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مرجع تصمیم‌گیری تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده ۱۰۰ است
خبر قبلی
مشارکت عمومی و اقدامات جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست