1. اجتماعی
  2. امسال ۱۳ هزار دانش آموز پایه نهم استان انتخاب رشته خواهند کرد

کد خبر: 4342

امسال ۱۳ هزار دانش آموز پایه نهم استان انتخاب رشته خواهند کرد

امسال ۱۳ هزار دانش آموز پایه نهم استان انتخاب رشته خواهند کرد

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل درسالن غدیر اداره کل گفت: امسال ۱۳ هزار دانش آموز پایه نهم استان انتخاب رشته خواهند کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، محمود شهبازی در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل در هفته مشاغل؛ با تاکید بر انتخاب آزادانه و آگاهانه رشته تحصیلی توسط دانش آموزان، اظهار کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان فقط مختص به آموزش و پرورش نیست و یک اراده قوی فراسازمانی می طلبد.

وی با اشاره به تاثیرات تصمیمات مسئولان در سطح جامعه افزود: هدایت تحصیلی با آینده شغلی و کلی کشور مرتبط است و تبعات تصمیمات گرفته شده در چند سال بعدی نمایانگر می گردد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یادآور شد: براین اساس اعتقاد ما اینست که دانش آموزان باید در مقوله هدایت تحصیلی رشته و شغل آینده یشان را بر اساس علایق و استعدادها و نیازهای اساسی و روز کشور انتخاب نمایند.

وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل اظهار کرد: این نمایشگاه بستر مناسبی برای آگاهی دانش آموزان از مشاغل مختلف در استان می باشدو باید از این ظرفیت نهایت استفاده را به عمل آورد.

شهبازی تصریح کرد: در همین راستا باید سایر نهادها نیز در کنار آموزش و پرورش باشند وامسال ۱۳ هزار دانش آموز پایه نهم استان  را در هدایت تحصیلی یاری نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تهدیدات شبکه‌های اجتماعی غیر بومی مورد توجه شهروندان زنجانی باشد
خبر قبلی
مریم رشتچی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست