انتخاب گزینه بومی در صورت برابری ۲ کاندید امکان‌پذیر است

انتخاب گزینه بومی در صورت برابری ۲ کاندید امکان‌پذیر است

بررسی برنامه‌های سه گزینه نهایی شهرداری زنجان به پایان رسید

 

 

 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به رویگرد انتخاب گزینه بومی برای شهرداری زنجان، گفت: انتخاب گزینه بومی برای شهردار شدن در زنجان، در زمان برابری دو کاندید امکان پذیر است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، سجاد خدایی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر زنجان اولویت انتخاب افراد را توانمندی و برنامه های عملیاتی قرار داده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر زنجان برای انتخاب گزینه نهایی با در نظر گرفتن توانایی افراد در وهله نخست و سپس بومی بودن و شاخص های دیگر نسبت به انتخاب نهایی اقدام خواهد کرد.

وی از بررسی و پایان ارائه برنامه های سه گزینه نهایی برای شهردار شدن زنجان خبر داد و افزود: جلسات کارشناسی در خصوص بررسی برنامه های گزینه ها به اتمام رسیده و اعضای شورا در یک فرجه چند روزه با انجام مشورت های لازم گزینه نهایی را معرفی خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به این سوال که چه روزی برای اعلام نفر برگزیده مشخص شده است، پاسخ داد: روز خاصی مدنظر قرار ندارد، اما به نظر می رسد در زمان جلسه علنی هفته پیش رو اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به یک جمع بندی کلی و نهایی رسیده باشند.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده در خصوص منتصب بودن برخی گزینه‌ها به جریانات سیاسی و همچنین نفرات مشخص در شورا صحت دارد یا خیر، نیز گفت: انتصاب افراد به گروه ها و جناح های سیاسی و یا افراد دیگر اقدام صحیح و اخلاقی نیست. شورای پنجم بدون لحاظ این شرایط نسبت به بررسی برنامه ها و توانمندی افراد اقدام کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نتایج سه رویداد مهم کشوری در رشته ووشو اعلام شد
خبر قبلی
زنجان، شهر جشنواره‌ها می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست