انجام بازرسی های میدانی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زنجان

انجام بازرسی های میدانی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی  در زنجان

 

 

مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری به تشریح اهداف مأموریت تیم ۲۰ نفره بازرسی استانداری زنجان پرداخت و افزود: انجام بازرسی های میدانی از شهرستان های استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات مقام عالی استان به منظور بررسی دقیق مسائل و مشکلات مردم و ارزیابی عملکرد دستگاههای دولتی در سطح شهرستان های استان انجام می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ عبداله گنج خانلو در ابتدای حضور یکروزه تیم بازرسی استانداری زنجان در شهرستان سلطانیه، با اشاره به برخی مشکلات شهرستان سلطانیه عنوان کرد: یکی از اصلی ترین مسائلی که گریبان گیرمردم  این شهرستان می باشد برخوردار تلقی نمودن شهرستان از سوی نهادهای دولتی است که در عمل موجب گردیده تا شهرستان از تخصیص برخی اعتبارات عمومی ،دولتی و امکانات محروم گردد.
وی افزود: در دهه های گذشته شاهد وجود بازارچه های سنتی،کاروانسراها و قهوه خانه ها در این شهرستان بودیم که متأسفانه امروزه شاهد تخریب برخی از این مراکز و حدود ۱۵ هکتار اراضی اطراف گنبد سلطانیه و در نتیجه عدم ساخت و ساز و توسعه شهری در این منطقه هستیم که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات موثری که از زمان انتصاب استاندار زنجان تاکنون در سطح استان صورت گرفته است، اظهار کرد:  اقدامات موثری در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی،آغاز عملیات پروژه های عمرانی و افتتاح برخی از پروژه های حائز اهمیت در دهه مبارک فجر در مناطق مختلف استان صورت گرفته که همه نشانگر تلاشها و پیگیری های مقام عالی استان و وحدت و انسجام در بین همه مسئولین استان است.
مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: استان زنجان خیزی برای تووسعه برداشته متأسفانه عده ای مغرضانه دست به شایعاتی از قبیل تغییر استاندار محترم را مطرح می کنند،این اقدامات نتیجه ای جز ضرر و زیان مردم چیز دیگری دربر نخواهد داشت به این دوستان تأکید می کنم دست از این گونه شایعات کذب برداشته تا استان در ارامش و وحدت در مسیر توسعه حرکت کند.
گفتنی است؛ اعضای تیم ۲۰ نفره بازرسی و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان سلطانیه، در محل فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزار گردید و این تیم علاوه بر دیدار با برخی از مدیران شهرستانی، به درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم در این جلسات نیز پاسخ دادند.
دیدار مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین شهرستان، شورای شهر سلطانیه و جمعی از معتمدین و برخی از فعالان احزاب سیاسی شهرستان سلطانیه از دیگر برنامه های تیم بازرسی در این سفر یکروزه به سلطانیه بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مانور چاله‌ها در خیابان‌های شهر زنجان
خبر قبلی
کشف اشیای تاریخی و فرهنگی ۳۰۰۰ساله در شهرستان خرمدره
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست