انعقاد تفاهم‌نامه همکاری حوزه ترافیک و حمل ونقل با سازمان فرهنگی شهرداری زنجان

سرپرست حوزه ترافیک و حمل ونقل شهرداری زنجان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه ترافیک و حمل ونقل شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان، به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان سمانه شاددل گفت : تفاهم نامه ای بین سازمان فرهنگی و اجتماعی و حوزه ترافیک و حمل ونقل در راستای همکاری های مشترک منعقد شد.
وی افزود : انعقاد این تفاهمنامه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از ظرفیت های سازمان فرهنگی و اجتماعی ، حوزه حمل و نقل و ترافیک در قالب اجرای برنامه های فرهنگی شامل برنامه های :

منسجم کردن هر چه بیشتر و بهتر برنامه های فرهنگی ترافیکی و ترویج فرهنگ ترافیکی همچنین اطلاع رسانی و اگاهی بخشی هر بیشتر به همشهریان در خصوص مسایل فرهنگی ترافیکی خواهد بود. هماهنگی بیش از پیش با اهداف از پیش تعین شده بین سازمان فرهنگی اجتماعی و حوزه حمل و نقل و ترافیک از دیگر برنامه ها می باشد.

سرپرست حوزه ترافیک و حمل ونقل شهرداری زنجان ادامه داد: همزمان با ساخت ساختمان مرکز کنترل ترافیک، استودیو صدا با به روز ترین تجهزیات نیز توسط این حوزه در ساختمان مرکز کنترل ترافیک تجهیز گردید تا امکان پخش مستقیم و لحظه ای اخبار ترافیکی و شهری مهیا شود.

شاددل خاطرنشان کرد: همچنین جهت استفاده حداکثری از ظرفیت استودیو صدا این مرکز در اختیار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ارتقاء کیفیت زندگی مبتلایان به اختلال هویت جنسی با گسترش حمایت اجتماعی
خبر قبلی
راه اندازی بزرگترین خط تولید و تست مترو کشور در شرکت ایریکوی ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست