ایجاد ۵۷۵ فرصت شغلی با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در زنجان

ایجاد ۵۷۵ فرصت شغلی با افتتاح پروژه های هفته دولت در زنجان

 

استاندار زنجان با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت، گفت: با افتتاح طرح‌های قابل افتتاح در استان زنجان طی هفته دولت ۵۷۵ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسدله درویش امیری در آیین افتتاح کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری صائین قلعه، با بیان اینکه طرح های قابل افتتاح هفته دولت در استان زنجان شامل بخش های اقتصادی، کشاورزی و تولیدی می شود، اظهار کرد:  ۳۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای طرح‌های افتتاحی هفته دولت برای استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه استقرار دولت دوازدهم مقارن با هفته دولت شده است، افزود: هفته دولت بهانه ای برای قدردانی از خدمات و زحمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که برای آن شهید نخست وزیر، رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس و قضات داده شده است.

استاندار زنجان به افتتاح این واحد تولیدی اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری های استان باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنند و فعالیت این واحد تولیدی این مهم را مححق کرده و سایر شهرداری های استان باید نیازهای خود را از این واحد تامین کنند.

وی به وضعیت استخر سرپوشیده شهر صائین قلعه نیر اشاره و خاطرنشان کرد: هیچ مسوولی در کشور از نیمه تمام مانده پروژ ای رضایت ندارد و بیش از خود مردم، مسئولان از نیمه تمام ماندن پروژه عمرانی نارضایتی دارند.

درویش امیری به اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های ورزشی کشور مورد نیاز است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دولت با محدودیت مالی تلاش خود را برای اتمام پروژهای نیمه تمام انجام می دهد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واگذاری پروژه ها در کنار استفاده بهینه از اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه ها در دستور کار قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توقف شهرداری زنجان در نقطه خلاء مدیریتی!
خبر قبلی
مقداری از لاک تنگ نظری خارج شویم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست