1. اجتماعی
  2. بازدید ۶۱۳ هزار گردشگر از جاذبه‎های استان زنجان

کد خبر: 1961

بازدید ۶۱۳ هزار گردشگر از جاذبه‎های استان زنجان

 بازدید ۶۱۳ هزار گردشگر از جاذبه‎های استان زنجان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی پنج ماه سالجاری بیش از ۶۱۳ هزار گردشگر از جاذبههای مختلف طبیعی، تاریخی، فرهنگی، دست ساز و … استان زنجان دیدن کردهاند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، علی اکبر شرفی اظهار کرد: بالغ بر یک هزار و ۸۷۷ فقره بازدید نظارتی از مراکز مختلف اقامتی، مجموعههای گردشگری، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری ۳۷۸ مورد بازدید نظارتی بر مراکز اقامتی استان زنجان انجام شده است، تصریح کرد: ۶۶۲ مورد از مجموع بازدیدهای نظارتی صورت گرفته هم به بخش رستورانها و مراکز پذیرایی مختلف در استان تعلق دارد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با تاکید بر اینکه طی پنج ماه گذشته از سالجاری بالغ بر ۱۲۸ فقره بازدید از مراکز و دفاتر خدمات مسافرتی استان زنجان انجام گرفته است، اضافه کرد: بیش از ۳۰ دفتر خدمات مسافرتی در استان فعالیت میکند.

شرفی با اشاره به اینکه ۷۰۹ مورد از مجموع بازدیدهای صورت گرفته طی سالجاری هم از مراکز اقامتی موقت، کمپ‌ها، مهمانسراها، خانه مسافر و … اختصاص داشته است، ادامه داد: انجام نظارتهای مستمر و برخورد با افراد متخلف از برنامههای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم برنامهریزی به منظور برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری آش ایرانی در استان زنجان صورت گرفته است، افزود: نظارت بر واحدهای عرضهکننده مواد غذایی از جمله برنامهها است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تعداد کل بازدید گردشگران از جاذبههای طبیعی، فرهنگی، دست ساز، تاریخی و … استان را ۶۱۳ هزار گردشگر اعلام کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عزل شهردار منطقه۲ زنجان به دلیل غرض‌ورزی شخصی بود
خبر قبلی
برداشت ۱۳ هزار تن هلو از باغات استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست