1. اخبار استان
  2. برترین‌های فینال بدمینتون فجر زنجان مشخص شدند

کد خبر: 3615

برترین‌های فینال بدمینتون فجر زنجان مشخص شدند

برترین‌های فینال بدمینتون فجر زنجان مشخص شدند

 

نتایج فینال بانوان بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجراعلام شد. این دیدار‌ها در قسمت انفرادی و دوبل بانوان برگزار شد. تیم دونفره ستایش عبداکریمی و هاله همدانچی مدال طلای این دوره از رقابتهای دونفره بانوان را به گردن آویختند.” تی نا هه ” از مالزی مدال طلای یک نفره بانوان را به خود اختصاص داد.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دیدار فینال بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در قسمت انفرادی و دوبل بانوان صبح امروز ( پنجشنبه ) در سالن ورزشی مادران و کودکان شهرستان زنجان برگزار شد.
در بخش دوبل بانوان
دیدار نهایی مسابقات بدمینتون دونفره بانوان بین تیم دونفره ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی و تیم دونفره ثمین عابد خجسته و هدیه شمس برگزار شد و در پایان تیم دونفره ستایش عبداکریمی و هاله همدانچی به پیروزی رسید و مدال طلای این دوره از رقابتهای دونفره بانوان را به گردن آویختند .
تیم دونفره ثمین عابد خجسته و هدیه شمس به مقام دوم دست یافتند و مدال نقره را بدست آوردند.
تیم های دونفره ( پریا اسکندری و رومینا تاجیک ) به همراه تیم دونفره ( پگاه کامرانی و الناز فیض منش ) مشترکا به مقام سوم دست یافتند و مدال برنز را به گردن آویختند.
در بخش انفرادی بانوان
در این دیدار ” تی نا هه ” از مالزی به مصاف ” یانگ یانگ لی ” دیگر هموطن مالزیایی خود رفت که در پایان این مسابقه ” تی نا هه ” با پیروزی برابر هموطن خود به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلای یک نفره بانوان را به خود اختصاص داد.
” یانگ یانگ لی ” از مالزی دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت .
” جاکا” از هند و ” تد تار تورز” از میانمار مشترکا مقام سوم را بدست آوردن و مدال برنز این دوره از رقابتها در یک نفره بانوان را به گردن آویختند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مردم استان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند
خبر قبلی
استادیوم ۱۵ هزار نفری زنجان، سال آینده افتتاح می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست