برگزاری ۱۱ تور صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از برگزاری ۱۱ تور صنعتی توسط واحد صنایع کوچک این شرکت در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی اظهار کرد: این تورها جهت بازدید ۳۰۵ نفر از واحدهای صنعتی مختلف داخل و خارج استان بوده است.

وی افزود: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندیهای تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات می باشد.

احمدی اضافه کرد: برگزاری تورهای صنعتی فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدها به وجود می آورد.

این مقام مسئول، ساماندهی مشاورین صنعتی جهت ارتقاء توانمندی های واحدهای صنعتی را از برنامه های در دست اقدام شرکت شهرکهای صنعتی زنجان عنوان کرد و افزود: این شرکت اولویت هایی را در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات متشکل از واحدهای صنایع کوچک مستقر در شهرکهای صنعتی جهت تقویت توان صادراتی واحدها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: پیگیری و فعال نمودن واحدهای غیرفعال از طریق عارضه‌یابی و حل مشکلات، رفع مشکلات مربوط به دستگاههای اجرایی با هماهنگی استانداری و کارگروه رفع موانع تولید از برنامه‌های اصلی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان می باشد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهره برداری از روکش آسفالت با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در خدابنده
خبر قبلی
تعامل سازمان بهزیستی و کمیته امداد سازنده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست