برگزاری بیش از ۱۳۷ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان ماهنشان

جلسه مشترک ستاد برگزاری مراسم دهه ی فجر و کارگروه فضاسازی و خدمات شهری و امور نمایشگاهی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست نوری فرماندار شهرستان و با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  فرماندار ماه نشان در جلسه مشترک ستاد برگزاری مراسم دهه ی فجر و کارگروه فضاسازی و خدمات شهری و امور نمایشگاهی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  این شهرستان اظهار داشت:  با توجه به تلاش های دشمنان در راستای بدبین کردن مردم و بویژه نسل جوان به نظام جمهوری اسلامی، تبیین شعار افتخار به گذشته، امید به آینده را در جهت بیان دستآوردهای ۴۰ ساله ی انقلاب اسلامی و تزریق امید به جامعه امری ضروری است.

فرماندار شهرستان ماهنشان افزود : در ایام ا… دهه مبارک فجر سالجاری در سطح شهرستان و روستاهای شهرستان ،بیش از ۱۳۷ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

نوری افزود : طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای دیدار با خانواده های معظم شهدای شهرستان در قالب دیدار با ۳۰۰۰ خانواده شهید استان که از تدابیر جناب آقای دکتر حقیقی استاندار محترم می باشد، این برنامه در سطح شهرستان نیز به اجرا در خواهد آمد و با خانواده های معظم شهدای شهرستان در ایام ا… دهه فجر دیدار خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز چهاردهم بهمن ماه مراسم گرامیداشتی در شهر ماه نشان برگزار خواهد شد که لازم است کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری لازم در برگزاری این مراسم را بعمل آورند.

نوری عنوان کرد :  فهرست برنامه های فرهنگی، اجتماعی و پروژه های عمرانی نیز پس از جمعبندی برای انجام هماهنگی های لازم به ادارات شهرستان ارسال خواهد شد.

فرماندار شهرستان در ادامه  توجه به فراهم نمودن زمینه مشارکت و حضور گسترده ی آحاد مردم در برنامه های مربوط به ایام ا… دهه ی مبارک فجر را مورد تاکید قرار داده و افزود : لازم است تا شهرداران ماه نشان و دندی و بخشداری های مرکزی و انگوران با استفاده از ظرفیت دهیاری های تابعه، نسبت به فضا سازی متناسب با ایام ا… دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه اقدام نموده و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دهند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش ۶ درصدی مصرف آب شهروندان سلطانیه ای
خبر قبلی
پیش بینی ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه سبزه میدان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست