1. اجتماعی
  2. برگزاری همایش «زنان؛ اسوه صبر، ایثار و استقامت» در زنجان

کد خبر: 2037

برگزاری همایش «زنان؛ اسوه صبر، ایثار و استقامت» در زنجان

مراجعات زیادی در زنجان برای حضور به عنوان مدافع حرم وجود دارد

برگزاری همایش «زنان؛ اسوه صبر، ایثار و استقامت» در زنجان

 

 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به روحیه ایثار و شهادت جوانان زنجان همچون زمان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مراجعات زیادی در زنجان برای حضور به عنوان مدافع حرم وجود دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه با عناوین مختلف توسط پایگاه های بسیج در این هفته اجرایی می شود، اظهار کرد: برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی در تمامی شهرستان های استان، برنامه ریزی شده و همچنین بازنمایی عملیات ثامن الائمه در شهر ابهر نیز انجام می شود.
وی با بیان اینکه امروز جوانان زنجانی فرهنگ ایثار و شهادت را همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آموخته اند، افزود: همه روزه مراجعات زیادی در استان به منظور اعزام به مناطق جنگی کشور سوریه و عراق به عنوان مدافع حرم وجود دارد که با توجه به حجم بالای مراجعه، قادر به اعزام همه این افراد نیستیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امام راحل (ره) در پایان جنگ به شکست ابر قدرت های شرق و غرب اشاره کرد، یادآور شد: در دفاع مقدس، ملت ایران نشان داد با مقاومت و همچنین پیروی از رهبر انقلاب می توان بر قدرت های شرق و غرب چیره شد و انقلاب اسلامی را به نقاط مختلف جهان صادر کرد.
وی به شرایط کشور در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دفاع مقدس، تمام ملت ایران اعم از رزمندگان خط مقدم و افرادی که در پشت خطوط اصلی جبهه از این رزمندگان حمایت های مختلف می کردند، سهم زیادی در پیروزی داشتند و به نوعی می توان گفت که تمام ملت ایران در این رخداد مهم تاریخی، سهیم هستند.
سردار کرمی بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: به گفته رهبر انقلاب، غواصان و خط شکنان زنجانی در طول دفاع مقدس، نقش برجسته ای ایفا کردند که این نقش باید در پاسداشت هفته دفاع مقدس نیز به خوبی محقق شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۷ استان کشور متقاضی خرید قوچ افشاری اصلاح شده زنجان
خبر قبلی
لزوم اعتماد به توانمندی و دانش جوانان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست