1. اخبار استان
  2. بسیاری از مشکلات شهرسازی ریشه فرهنگی دارد

کد خبر: 2778

بسیاری از مشکلات شهرسازی ریشه فرهنگی دارد

بسیاری از مشکلات شهرسازی ریشه فرهنگی دارد

نشست تخصصی بررسی مسائل شهری در زنجان برگزار می‌شود

 

 

 

مدیرگروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی در حوزه شهرسازی، گفت: بسیاری از مشکلات شهرسازی ریشه فرهنگی دارد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مهدی ساشورپور در نشست خبری بررسی مسائل شهری و ارتقای فرهنگ شهری؛ با بیان اینکه ارتباط حوزه شهرسازی با مسائل فرهنگی برای کاهش مشکلات شهری دارای اهمیت است، اظهار کرد: خوشبختانه نخستین گام ها در این زمینه برای تقویت مسائل فرهنگی در شهرسازی برداشته شده است.

وی از برگزاری نشست تخصصی بررسی مسائل شهری در زنجان خبرداد و افزود: در این نشست تخصصی برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده که با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه و میهمانان دیگر برگزار می شود که نخستین برنامه اجرایی نشست تخصصی، پنل تخصصی زیباسازی در فضاسازی شهری با رویکرد شهرسازی تاکتیکال است.

 

مدیرگروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه زندگی شهری نیازمند تعاملات اجتماعی برای شهروندان است، یادآور شد: زندگی شهروندی در جامعه اتفاق نمی افتد مگر با تعاملات اجتماعی و فعالیت گروهی که بین افراد مختلف جامعه انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی نیازمند استمرار برنامه ها در سطح جامعه است، افزود: متاسفانه در آموزش حوزه فرهنگی شاهد تداوم فعالیت های برنامه ریزی شده نیستیم و باید این رویکرد استمرار و تداوم در فعالیت ها نهادینه شود.

ساشورپور تعامل دانشگاه با نهادهای مرتبط را راهگشا عنوان کرد و گفت: باید تعامل مناسبی برای اتصال فعالیت ها بین دانشگاه و نهادهایی همچون آموزش و پرورش و نهاد خانواده برقرار شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تغییری در بیمه اعضای صندوق‌های روستایی بیمه سلامت صورت نگرفته است
خبر قبلی
رویکرد فعالیت در حوزه فرهنگی باید زیربنایی باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست