1. اخبار استان
  2. بهره برداری از ۹ پروژه در شهرکهای صنعتی استان زنجان

کد خبر: 7903

بهره برداری از ۹ پروژه در شهرکهای صنعتی استان زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۹ پروژه این شرکت به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، ملی و استانی هزینه شده است.
وی به بهره برداری از شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی اشاره کرد و گفت: فاز اول این شهرک با مساحت ۴۰ هکتار آماده واگذاری به سرمایه گذاران می باشد.
احمدی اضافه کرد: تمامی زیرساخت های ناحیه کارگاهی ظریفان از جمله تامین آب، برق و عملیات حفر چاه و احداث منبع هوایی، احداث کانال انحراف آب، اجرای عملیات خاکی و زیرسازی و نصب تابلو در این ناحیه به پایان رسیده و در حال حاضر پیمانکار احداث ساختمان های این ناحیه نیز مشخص گردیده و در ایام دهه فجر احداث این ساختمان ها نیز آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی به بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شریف ابهر اشاره کرد و افزود: این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث گردیده و با حضور مسئولان افتتاح می شود.
وی بهره برداری از شهرک صنعتی سلطانیه را از دیگر برنامه های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: آماده سازی این شهرک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در ایام دهه مبارک فجر واگذاری زمین به متقاضیان آغاز خواهد شد.
احمدی خاطر نشان ساخت: بهره برداری از ساختمان های آتش نشانی شهرک صنعتی افق ابهر و شهرک صنعتی انگوران، بهره برداری از شبکه گاز توزیع شهرک انگوران، بهره برداری از فیبر نوری شهرک صنعتی افق ابهر، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک خدابنده، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک صنعتی برق، الکترونیک و آی تی و بهره برداری از ساختمان کسب و کار افق ابهر از دیگر برنامه های این شرکت در ایام دهه فجر امسال می باشد.
وی اظهار داشت: در کنار بهره برداری از این طرح ها و پروژه‌ها، آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش نشانی شهر‌کهای صنعتی افق ابهر و انگوران نیز جزو برنامه های این شرکت در چهلمین بهار انقلاب اسلامی می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، ۵ واحد صنعتی در سطح شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسیده و یک واحد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تخریب صورت گرفته در سرای حاج شامی پایین زنجان غیر قانونی است
خبر قبلی
اشیا سفالی سه هزار ساله جزلاندشت زنجان به فهرست آثار ملی پیوست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست