1. اخبار استان
  2. بهسازی راه ارتباطی زنجان-بیجار نیازمند توجه جدی است

کد خبر: 1938

بهسازی راه ارتباطی زنجان-بیجار نیازمند توجه جدی است

 

بهسازی راه ارتباطی زنجان-بیجار نیازمند توجه جدی است

 

 

 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به اشاره به محور زنجان-بیجار، گفت: بهسازی راه ارتباطی زنجان-بیجار نیازمند توجه جدی است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مرتضی خاتمی در جریان سفر استاندار زنجان به شهرستان ایجرود، با بیان اینکه راه ارتباطی زنجان-بیجار. زمانی محور اصلی مواصلاتی کردستان به زنجان بوده است، اظهار کرد: راه‌های ارتباطی از مسیر استان‌های دیگر توسعه پیدا کرده اما این راه و مسیر فرعی باقی مانده که موجب افت درآمد شهرستان و مخاطرات جانی زیادی شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک به دولتمردان کشور و استان، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازآفرینی صحنه‌هایی به یادگار از دولتمردان گذاشته و همچنین یادآوری شخصیت های مهم شهید همچون شهید باهنر و رجایی است که باید این الگوهای برای جامعه معرفی شوند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از از نظام کارمندی یک نظام منسجم، خدوم و خلاق به وحود آوریم، یادآور شد: بدنه دولت در کشور دارای حجم بالای نیروی کارمندی و در عین حال شرایط نامناسب در نظام بهره وری است.

وی بر ضرورت بازنگری در توسعه شهری شهرستان ایجرود تاکید کرد و گفت: باید در فرایندهای توسعه ای نسبت به وضعیت این شهرستان توجه لازم صورت گیرد و پروژه هایی همچون پتروشیمی زنجان که ۱۲ سال گذشته کلنگ زنی شده مورد توجه جدی قرار گیرند.

خاتمی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه گازرسانی به روستاهای شهرستان، تاکید کرد: در تعیین حدود خطوط گازرسانی نظر مردم لحاظ نشده و مسیر برخی از این خطوط می‌توانست مورد تجدید نظر قرار گیرد. که در این راستا نیازمند توجه به احقاق حقوق مردم هستیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به آغاز به کار شوراهای اشاره کرد و افزود: پارلمان های شهری بازوان توانمند مدیریت شهری بوده و برنامه ریزی محلی و منطقه ای را بر عهده دارند که در این راستا باید توجه جدی به فلسفه وجودی شوراها صورت گرفته و عملکردها متناسب با شان مردم باشد.

وی با بیان اینکه آنچه خواست مردم باید در عملکرد شوراها مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شوراهای باید متناسب با قوانین مصوب مجلس و اهداف توسعه ای دولت حرکت کرده و برای توسعه شهرها و روستاها تلاش کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرانه درآمد ناخالص استان زنجان ۲ برابر شده است
خبر قبلی
برکناری شهردار منطقه۲ به دلیل ارتکاب برخی تخلفات اداری بوده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست