1. اخبار استان
  2. بهمن نصیری: همه تمرکزم را روی تمرین گذاشته‌ام

کد خبر: 18861

بهمن نصیری: همه تمرکزم را روی تمرین گذاشته‌ام

قهرمان زنجانی روئینگ آسیا گفت: همه تمرکزم را روی تمرین گذاشته‌ام و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم تا بتوانم در انتخابی المپیک بهترین نتیجه را داشته باشم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از فدراسیون قایقرانی، بهمن نصیری درباره تمرینات این روزهایش اظهار کرد: خدا را شکر در حال تمرین هستیم و البته تمرینات واقعا سختی را تحت نظر افشین فرزام پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: امسال شرایط کسب سهمیه متفاوت است و ما هم تلاش می‌کنیم هم در بانوان و هم مردان سهیمه بگیریم و برای اینکه این اتفاق بیافتد باید حتما نتیجه قهرمانی آسیا را تکرار کنیم و در هر دو ماده طلا بگیریم. کار سختی است اما همه تمرکز و تلاشمان را گذاشته‌ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

نصیری شرایط کسب سهمیه را نسبت به مسابقات دیگر دشوار توصیف کرد و گفت: همه رقبا بسیار جدی در حال تمرین هستند و ما هم تلاشمان را می‌کنیم. همه ورزشکاران در سراسر دنیا برای حضور در المپیک ورزش می‌کنند. خوب همین باعث می‌شود با یک دید و توان دیگری در مسابقات انتخابی حضور داشته باشند. ما هم مثل همه ورزشکاران بیشتری تلاش و توان خود را برای این رقابت‌ها گذاشتیم و به غیر از تمرین به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنیم. نهایتا آن کسی نتیجه می‌گیرد که تلاش بیشتری کرده باشد.

وی درباره رقبای اصلی‌اش در انتخابی المپیک اظهار کرد: تاکنون رقابت بین من و پاروزنان ازبکستان، قزاقستان و کره است اما در این رقابت‌ها هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است یک ورزشکاری که تاکنون اسمی از آن نشنیده‌ایم بیاید و بهتر از همه ما کار کند. برای همین باید بی‌وقفه تمرین کنیم و روز به روز بهتر باشیم.

دارنده چندین مدال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا با تقدیر از برگزاری اردوها بیان کرد: واقعا جای تشکر دارد که در این شرایط دشوار فدراسیون اردوها را برگزار می‌کند و من ورزشکار فقط به تمرین فکر می‌کنم. می‌دانیم که کار سختی است و ما هم همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

بهمن نصیری همچنین گفت: این شرایط باعث می‌شود من دغدغه دیگری نداشته باشم و با قدرت تمرینات را ادامه دهم و تمرکزم روی تمرین باشد به امید اینکه بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و در المپیک حضور داشته باشم.

بهمن نصیری (زاده ۱۶ دی ۱۳۷۵ در زنجان) قایقران روئینگ، تیم ملی قایقرانی مردان ایران است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتظار ما رعایت عدالت در اختصاص منابع آبی به زنجان است
خبر قبلی
 زمزمه‌ رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ در پارلمان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست