بودجه شهرداری زنجان ۲۴۵ میلیارد تومان برای سال ۹۷ تعیین شده است

 

بودجه شهرداری زنجان ۲۴۵ میلیارد تومان برای سال ۹۷ تعیین شده است

رشد ۱۷.۵ درصدی سرانه بودجه شهروندان زنجانی

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان در موعد مقرر لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی شهر زنجان را تقدیم شورای اسلامی شهر زنجان کرده است، گفت: بودجه شهرداری زنجان ۲۴۵ میلیارد تومان برای سال ۹۷ تعیین شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسیح اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه این میزان بودجه بدون احتساب بودجه سازمان های تابعه شهرداری زنجان است، اظهار کرد: بودجه پیش‌بینی شده سازمان‌های تابعه شهرداری زنجان نیز ۵۵ میلیارد تومان بوده که مجموع بودجه به احتساب این بخش به ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه لایحه مصوب بودجه سال جاری شهرداری زنجان بدون احتساب پروژه سبزه میدان  ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: این لایحه با انجام یک اصلاحیه به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه خواهد شد و با احتساب این اصلاحیه شاهد رشد ۲۵ درصدی بودجه شهرداری زنجان طی سال آتی هستیم.

شهردار زنجان به افزایش سهم بودجه عمرانی شهرداری نسبت به جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری نسبت این دو بخش ۴۰ به ۶۰ درصد بوده و حتی پرداخت حقوق پرسنل فضای سبز نیز از بخش عمرانی پرداخت شده که این موارد در سال آتی برای لایحه بودجه اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۹۷ سهم بخش عمرانی به ۱۱۱ میلیارد تومان معادل ۴۵.۳ درصد از بودجه رسیده است، افزود: افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات عمرانی طی سال آتی پیش‌بینی شده و بودجه جاری نیز ۱۳۴ میلیارد تومان معادل ۵۴.۷ درصد از بودجه است.

معصومی از پیوست ۵۰۱ میلیارد تومانی حوزه سرمایه‌گذاری طی سال آتی خبر داد و گفت: با احتساب سهم ۳۰ درصدی شهرداری زنجان، شاهد درآمد ۱۵۰ میلیارد تومانی از این بخش برای شهرداری زنجان خواهیم بود که با احتساب مجموع بودجه شهرداری این میزان به ۴۵۰ میلیارد تومان می رسد که می توان مدعی رسیدن به نرم سرانه کشور شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان جزو استان‌های امن و پاک در کشور محسوب می‌شود
خبر قبلی
پیش‌نویس تفاهم‌نامه ایجاد شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران چینی در زنجان آماده شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست